Hey hallo,
Welkom bij een nieuwe donderdag,
we zijn nog steeds bezig met de challenge bij 52 WTC
maak een bevroren kaart
met ijs of sneeuw
ik maakte het onderstaande kaartje met de mooie ijsbeer.
Vorige week had ik hem ook al gebruikt,
maar hij is zo leuk...
Deze keer staat hij op een ijsschots...
Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan..
mee doen kan vandaag nog de hele dag, zowel met de challenge
als met je wekelijkse kaart. De link sluit om 23.55 uur...
heb een mooie dag vandaag,
het wordt bloedheet, dus misschien tijd om een cool kaartje te maken ?



14 opmerkingen:
Super leuk je kaartje met de grappige ijsbeer.
Fijne dag.
Your polar bear is cute. Beautiful card. Thank you for the beautiful comment in the blog.
wat een leuk kaartje met de ijsbeer is zijn lekkere warme trui en zijn warme chocomel kun je best gebruiken met de kou
groetjes ellen
Haha, het bord Stay Warm op die ijsschots...
Zal zeker van toepassing zijn vandaag!
, heel mooi kaartje !
Groetjes
Nancy
Leuke kaart met leuke tekst, Ingrid. Ik hoop dat jij vandaag koel blijft 😉
Groetjes
Jantine
Wat een mooie kaartje, zeker ijskoud, zelfs de ijsbeer heeft een trui nodig, ha, ha ! Groetjes, Enny
Wat een lieverd!!!!
Liefs Annemarie en Merit
Wat een leuke ijsbeer !
Laten we hopen dat ze niet uitsterven .
Groeten Ineke
Hij is zeker leuk deze 'coole' ijsbeer!
Een leuk kaartje en die ijsbeer vind ik zo grappig! met zijn dikke trui aan en aan de warme chocolade! Heel leuk gedaan! Groetjes Marijke.
Hahaha de ijsbeer zegt 'stay warm', dat lukt wel op het moment hè ;-). Leuke kaart Ingrid!
Prachtig Ingrid! Superleuke tekst!
Groetjes Suzan
Een leuke ijzige kerstkaart Ingrid, ik zou nu ook wel op een ijsschots wil zitten ;)
Lieve groetjes Miranda
Mooie kaart! Eenvoudig, maar warm en kerstig! Groeten Marjolein
Een reactie posten