donderdag 6 augustus 2020

kerstkaart week 32 - reminder challenge


Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe donderdag, 
we zijn nog steeds  bezig met de challenge bij 52 WTC 

maak een bevroren kaart

met ijs of sneeuw

ik maakte het onderstaande kaartje met de mooie ijsbeer.
Vorige week had ik hem ook al gebruikt, 
maar hij is zo leuk...
Deze keer staat hij op een ijsschots... 




Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan..
mee doen kan vandaag nog de hele dag, zowel met de challenge 
als met je wekelijkse kaart. De link sluit om 23.55 uur... 



heb een mooie dag vandaag, 
het wordt bloedheet, dus misschien tijd om een cool kaartje te maken ? 


14 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Super leuk je kaartje met de grappige ijsbeer.
Fijne dag.

Martina zei

Your polar bear is cute. Beautiful card. Thank you for the beautiful comment in the blog.

Creaellenknutselsite zei

wat een leuk kaartje met de ijsbeer is zijn lekkere warme trui en zijn warme chocomel kun je best gebruiken met de kou
groetjes ellen

Nancy Soetaert zei

Haha, het bord Stay Warm op die ijsschots...
Zal zeker van toepassing zijn vandaag!
, heel mooi kaartje !
Groetjes
Nancy

Jantine zei

Leuke kaart met leuke tekst, Ingrid. Ik hoop dat jij vandaag koel blijft 😉
Groetjes
Jantine

Enny zei

Wat een mooie kaartje, zeker ijskoud, zelfs de ijsbeer heeft een trui nodig, ha, ha ! Groetjes, Enny

Annemarie en Merit zei

Wat een lieverd!!!!
Liefs Annemarie en Merit

!neke zei

Wat een leuke ijsbeer !
Laten we hopen dat ze niet uitsterven .
Groeten Ineke

Nicole Parmentier zei

Hij is zeker leuk deze 'coole' ijsbeer!

Marijke zei

Een leuk kaartje en die ijsbeer vind ik zo grappig! met zijn dikke trui aan en aan de warme chocolade! Heel leuk gedaan! Groetjes Marijke.

Annerieke zei

Hahaha de ijsbeer zegt 'stay warm', dat lukt wel op het moment hè ;-). Leuke kaart Ingrid!

Suzan zei

Prachtig Ingrid! Superleuke tekst!
Groetjes Suzan

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke ijzige kerstkaart Ingrid, ik zou nu ook wel op een ijsschots wil zitten ;)
Lieve groetjes Miranda

Marjolein zei

Mooie kaart! Eenvoudig, maar warm en kerstig! Groeten Marjolein