zaterdag 29 augustus 2020

kaartje voor jubileum - 40 jaar in dienst

*For Englisch visitors, please use Google translate, you can find it in the sidebar on my blog*


Hey hallo, 

Gisteren schreef ik al in mijn blog dat ik van een collega een opdracht had gekregen kaartjes te maken voor een jubileum...40 jaar in dienst, dat is een hele tijd....

ik ging voor haar aan de slag met schetsen, dat is altijd een makkelijk uitgangspunt...

De die-cuts van Karin Joan, samen met de stempels en het papier is een prima combinatie, alles past perfect bij elkaar.... 

 


Hieronder zie je de schets, deze kaart doet mee bij ; Try Stampin on Tuesday #TSOT471
klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan.. 


Ook van een schets van Try Stampin' On Tuesday, maakte ik nog een kaartje 
voor een jubileum.. 


hieronder zie je de schets..
met deze kaart kan ik niet meer mee doen, maar ik vond de schets zo mooi, ik hou wel van tabjes 
op je kaart... 


Ik ga zometeen koffie drinken in de stad, en vanmiddag nog lekker aan de knutsel, 
heerlijk een vrij weekend, geniet van jullie weekend, 
morgen ben ik er weer, dan met een nieuwe challenge van K&K... 




6 opmerkingen:

karin zei

Leuk gemaakt Ingrid, vooral het tweede kaartje vind ik prachtig.
Groetjes,
Karin

Donna Scholz zei

Both cards are beautiful, Ingrid!!! Love your use of green with pops of colorful flowers. Thank you for sharing your creative talents with us at Try Stampin' on Tuesday! -Donna

GerJanne zei

Gezellig dagje had je. En je kaartjes zijn prachtig!

Colien zei

Mooie kaartjes, leuk!
En fijn een vrij weekend, lekker genieten!!
grtz Colien

Janis Lewis zei

Beautiful card! Thanks so much for sharing it with us at Try Stampin' On Tuesday. (Sorry for the late comment.) Hugs!
:) Janis, Design Team Member

Donna Scholz zei

Congratulations, Ingrid! Your beautiful card was chosen as one of our top 3 last week at Try Stampin' on Tuesday!!! -Donna