zaterdag 18 april 2020

Geboortekaartje....

Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe blogpost..
Bij 4 Seasons swap challengeblog hebben ze een nieuwe uitdaging..
De bingo kaart, altijd leuk om mee te doen..

Ik maakte een babykaartje...

het rijtje is; 
geboorte - oranje - cirkel.. 




De stempel is van Eline - Marianne Design.. 
ik kleurde deze in met de blends van Stampin' UP!, de tobbe maakte ik ook 
oranje, op het papier zit een donker spikkeltje, maar ook oranje.... 
De kleur komt niet helemaal tot zijn recht..
De ene keer heb ik daar geen last van en de volgende keer wordt het wat flets... 






Klik op de bovenstaande afbeelding om naar het blog te gaan..
Deze kaart doet mee; bij challenge #31 - bingokaart.. 




6 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke babykaart Ingrid. Dat leuke afdrukje heb je mooi ingekleurd.
Lieve groetjes Miranda

Ingrid Reyners zei

Dankjewel Miranda...

Daphne zei

Deze is ook lief zeg!

Ingrid Reyners zei

Dankjewel Daphne...

Colien zei

Schattig kaartje!
Leuk dat je meespeelt met onze bingo op het 4 Season blog!
grtz Colien

Nelly zei

Superleuke kaart.
Bedankt voor je deelname aan onze bingo Challenge bij 4- Season Challenge Blog.

Groetjes Nelly (DT 4-SCB)