zondag 19 april 2020

Geboortekaartje met uil....

Hey hallo, 

Welkom bij nog een nieuwe blogpost...
Ik heb vandaag een kaartje wat ik heb gemaakt met de bingokaart van 
4-seasons swap challengeblog...

Ik zag in het rijtje een uil staan, en bedacht me dat ik deze ook nog had liggen, 
en te lang niet meer gebruikt, dus vond ik dat hij weer uit het stof gehaald moest worden..
Hij blijft zo leuk..... 



De uil is van Marianne Design, de vleugels en de rand onderaan is heel donkergroen papier.. 
de knoopjes rand is een stans van MFT... 


Ik heb het rijtje geboorte - uil - groen gebruikt.. 
Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 
4-season challengeblog ; challenge #31 - bingo



Ik wens je een mooie dag toe... 

7 opmerkingen:

Daphne zei

Deze uil, met haar kleintje past zo leuk op een geboorte kaartje.
Mooi, dat groen.

Elly zei

Wat een leuk geboorte kaartje!
Groetjes Elly

Colien zei

Heel leuk weer, Ingrid! Nog een mooie bijdrage aan onze bingo op het 4 Season blog, dankjewel.
grtz Colien

Scraptastisch zei

Heel mooi is alles op elkaar afgestemd Ingrid, prachtige
kleuren en heel leuk de knoopjes rand! Fijne zondag verder,
xx Gerie

Diny zei

Wat super GAAF gedaan Ingrid!
Ik kom morgen ook met dit uiltje op mijn blog!
Groetjes Diny

!neke zei

Super leuk Ingrid !
Groeten Ineke

GerJanne zei

Hel leuk kaartje Ingrid! Die uil blijft enig!