kerstkaart week 11 - uitslag challenge

*workshop 18 maart - zie ook sidebar en tabblad workshop*
* stampin'up! bestellen 17 - 31 maart *

Hey hallo,
Welkom bij een nieuwe donderdag met kerstkaartjes..
Van de week ging ik aan de slag met restjes papier, ik zag 
ze bij elkaar liggen, van een pak papier ooit geweest...
Ik plakte de reepjes willekeurig op cardstock, ook de dikte is verschillend..
Een label erop met een leuke tekst, en een ster met het rendier maken het af.. 



Zo zijn wat restjes op, maar zo heb ik volgende week nog een kaartje 
wat al een hele tijd in een zakje zat..heerlijk opruimen zo.... 



Klik op de bovenstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52 WTC. 
Deze week wordt ook de winnaar bekend  gemaakt van onze challenge..
Kijk je mee ? 
En doe vooral ook mee..... 


Fijne dag.... 



Reacties

  1. Leuk kerstkaartje is het geworden Ingrid! Mooi met deze restjes papier.

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gedaan met moose en je restjes
    Fijne dag van Epie x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi kaartje van je restjes! Bij mij blijven er altijd restjes hoe ik het ook opmaak!haha! Gaat niet op! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Ingrid! Ik ben al tijden bezig om restjes op te maken. Ik moet ook leren om niet elk klein stukje te willen bewaren...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. precies, dat moet je zeker leren, ik doe dat ook nog veel te vaak....

      Verwijderen
  5. Prachtig Ingrid! Mooi dat groen en dan die leuke eland!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. toffe kaart, leuke mix van dessinpapiertjes, en dat rendier op de grote sneeuwvlok is super!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kerstkaart in zwart met groen. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.