kerstkaart week 25

Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe donderdag, met kerstkaartjes. 
Deze keer ben ik aan de slag gegaan, met materialen die ik nog had liggen. 
Een oud papiertje, en een vergeten afbeelding en lintje, 
en zo maakte ik dit kaartje.... 


Het geeft je wel een goed gevoel als je weer eens wat op gebruikt hebt. 
Als moet ik zeggen na al die jaren kerstkaartjes maken, dat sommige blokjes ook echt op beginnen te raken, en daar ben ik alleen maar blij om. 

Klik op de onderstaande afbeelding en je gaat naar het blog van 52 WTC. 


Doe gezellig met ons mee vandaag... 

Fijne donderdag.... 


Reacties

  1. Heerlijke hobby, kaartjes maken, helemaal al als je spullen gebruikt en dat iets dan (bijna) op raakt, dat voelt nóg lekkerder!!
    Mooi kaartje, leuk die afbeelding, gelukkig kwam je hem weer tegen een hebt hem nu gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk en vrolijk kerstkaartje! Bij mij beginnen sommige blokjes ook op te raken.
    Altijd leuk om weer iets nieuws te kopen.
    Groetjes en nog een fijne dag, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met al die vrolijke kleurtjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart met dat (hele leuke) oude papier, inderdaad soms is het fijn dat iets (bijna) op is...
    liefs annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja , uit de voorraad putten is een prima idee !
    Mooi geheel geworden !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Ingrid, en helemaal anders dan ik van jou al gezien heb. Goed om ook de oudere spullen weer eens te gebruiken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart, super gevoel, restjes opmaken, dan kan je weer eens uitkijken naar iets nieuw... :)) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kerstkaartje Ingrid, lijkt net of je zo een kast inkijkt!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje! EN die vergeten afbeeldingen heb ik dus ook nog ergens...ik liep met Peter in een winkel en zag een leuk papierblokje. Ik had het in mijn hand, zegt hij: "nog meeeeeer papier?" Toen dacht ik: hij heeft gelijk..even niet. En toen heb ik het weer teruggelegd. Knap he?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een warme....gezellige kaart Ingrid!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi hoe je al die oude materialen gecombineerd hebt en het geeft idd een goed gevoel om die spulletjes te gebruiken. Hele leuke, vrolijke kaartjes met de koetjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk om alles zo te combineren!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zeker leuk om oudere spulletjes te gebruiken. Ze blijven mooi en ook je kerstkaart is mooi geworden Ingrid.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Knap om met je restantjes aan de gang te gaan...die heb ik ook nog wel 😊 het is nog maar zelden dat er echt iets op is gegaan hier...want er komt altijd weer zoveel nieuw leuks 😂
    Je maakte een heel erg leuk kaartje!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.