donderdag 28 februari 2019

kerstkaart week 9 - start challenge

*Stampin' Up! bestellen 12 maart*
*Workshop mannenkaarten 12 maart, je bent nog van harte welkom die dag*


Hey hallo, 
En welkom bij een nieuwe blogpost.. Het is donderdag in week 9. 
Het is al weer de laatste dag van Februari..Een mooie maand die qua weer veel records heeft gebroken. Wat heb ik al heerlijk kunnen genieten van het weertje...Lekker wandelen en fietsen en natuurlijk een terrasje pikken, het kon al allemaal in Februari...

De laatste donderdag van Februari, betekent ook dat er weer een challenge van start gaat..
Het thema deze keer is; 

Maak een kerstkaart met zoveel mogelijk rood erin verwerkt... 

Ik maakte het onderstaande kaartje... 


Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52 WTC
en doe vooral gezellig met ons mee... 


Je kan mee doen vanaf vrijdag 1 maart tot en met donderdag 7 maart 23.55 uur..
Heel veel succes.... 



16 opmerkingen:

Sarah zei

Weer een leuke opdracht. Je maakte een leuk kaartje.
Lieve Ingrid, je was vorige week jarig, ik heb aan je gedacht, maar een kaartje is me niet gelukt. Het was hier zo druk. Maar ik wens je via deze weg toch nog een nieuw levensjaar vol creativiteit!! X

Trudy zei

Erg leuk kaartje heb je gemaakt! Ik heb ook erg genoten van het mooie weer.
groetjes Trudy

Colien zei

Heel mooi kaartje met de rendiertjes, erg geslaagd! Leuk om al die rode kaartjes van ons team in mijn zijbalk te zien :)
grtz Colien

Je@net zei

Wat een leuke kaart is dit, Ingrid!

Jantine zei

Wat een leuke kaart met de rendieren. Mooi gedaan.
Groetjes
Jantine

Enny zei

Een heel mooie rode kaart, zo leuk met de rendieren en het lint ! Ja, ik heb ook genoten van die vroege lente, zalig ! Groetjes, Enny

Creaellenknutselsite zei

wat lieeeeef die twee rendiertjes op je kaart
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

Wat een schatjes staan er te stralen op je leuke vrolijke rode kaart.
Liefs Annemarie en merit

Marijke zei

Een leuke kaart en deze rudolfjes zijn leuk! Het ruitje erachter vind ik ook mooi erbij passen. Een mooi rood kaartje, ik hou daarvan! haha! Groetjes Marijke.

Scraptastisch zei

Je hebt een lief kerstkaartje gemaakt Ingrid, altijd leuk met een ruitje! Ik heb al heel vaak geprobeerd om je in mijn volgerlijst te zetten op mijn blog, maar het lukt me niet en dit is alleen bij jou???? Nu ben ik via GerJanne hier aangeland, hihi gek hoor!
xx Gerie

Angelique zei

Wat een ontzettend schattig kaartje, leuk met het lintje zo.
lieve groetjes Angelique

Daphne zei

Wat ben jij toch een topper in het maken van CAS kaartjes!!
Zelfs nu, met het gebruik van veel rood, heel erg mooi vind ik deze

Suzan zei

Ik vind hem prachtig Ingrid!zo leuk gedaan!
Groetjes Suzan

!neke zei

Ze blijven leuk die rendieren !
Mooie kaart weer !

groeten Ineke

GerJanne zei

Heel leuke challenge! EN je kaart is erg gaaf!

Eri zei

Wat een lief kaartje heb je gemaakt met deze leuke rendiertjes.
Groetjes, Eri