*Stampin'Up! bestellen 5 februari, geef je bestelling die dag door, voor 10.00 uur*
* Workshop bloemen en hartjes 14 februari*
Hey hallo,
En welkom bij een nieuwe donderdag..
Het is de laatste donderdag van de maand en dat betekent dat er een challenge
gaat starten bij 52 WTC.
Nancy, mocht het thema bepalen van de challenge, en zij koos voor;
maak een kerstlabel, of label kaart
labels zijn heel mooi om te gebruiken met kerst, maar ook een label op je kaart mag.
Maar ook een kaart in de vorm van een label...
Gaaf he ?
Ik maakt het onderstaande kaartje, ik gebruikte een label op mijn kaart...
Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan,
en laat je inspireren door nog meer mooie voorbeelden van het team en de gastdesigners..
Doen jullie gezellig met ons mee de komende week?
Je kaart kan je insturen t/m 7 februari 23.55 uur...
Ik wens je een fijne donderdag toe.


7 opmerkingen:
Wauw! Heel bijzondere toffe kerstkaart.
Ik doe zeker mee!
Leuke labelkaart heb je gemaakt!
groetjes Trudy
Wow, prachtige kaart met de verschillende labels!
Groetjes, Eri
Wat een mooie kaart, prachtige labels en versieringen ! Groetjes, Enny
Mooi 😍
toffe labelkaart Ingrid, leuke combinatie van de verschillende materialen en structuren!
Nancy
Mooie kaart, Ingrid. Heel wat anders dan traditionele kerstkaarten.
Groetjes,
Jantine
Een reactie posten