donderdag 29 november 2018

Kerstkaart week 48 - start challenge

*Stampin'Up! bestellen 4 december, geef je bestelling voor 10.00 uur door en ik bestel het mee*
Wil je graag met de kerst nog een kadootje, raad ik je aan om op deze datum te bestellen. 
Ik maak ook kadobonnen verkrijgbaar vanaf €2.50 *

Hey hallo, 
Het is niet te geloven maar het is al weer de laatste donderdag van November. 
We zitten al in week 48 met de kerstkaartjes. 
Waar blijft de tijd, ik heb mijn kerstkaartjes compleet, maar van de week kreeg ik al een berichtje van iemand die ze wel wou kopen, ze komt deze week nog even neuzen in de bak. Dus even kijken hoeveel ik er verkoop... 

De laatste donderdag van de maand, betekent ook de start van de challenge. 

Deze keer moet je iets met sneeuw op je kaart maken. 


dat kan een sneeuwpop zijn, maar ook sneeuwvlokken is goed. Als het maar sneeuwt op je kaart... 
Goed te doen toch ? 

Ik heb geen echte stempel van een sneeuwpop dus ik sneed  in het leuke papier van Santa's Workshop. 
Ik emboste de tekst, en klaar was mijn kaartje. 


Klik op de onderstaande afbeelding en ga naar het blog van 52 WTC. 
Laat je inspireren door de mooie voorbeelden van het team. 
Mee doen kan tot en met 6 december 23.55 uur... 



Afgelopen maandag had ik een workshop kerstkaartjes maken. 
Ik had alles in kerstsfeer gebracht in mijn workshop ruimte, er hangt een kerstslinger, de lichtbak wenst je Merry Xmas, buiten brand in de lantaarn een kaarsje, aan de deur hangen engelen vleugels. En er is een heus haardvuur wat knetterde op de TV. 
Ook had ik voor iedereen een presentje, en ik bakte mueslikoekjes, en een peren stroopwafelcake..
Heerlijk. Gisteren had ik de laatste workshop van dit jaar... 
Daar had ik hetzelfde voor gedaan. 


Hieronder zie je de resultaten van maandag. 
Zo leuk!, en er werden zelfs een aantal kaartjes een paar keer gemaakt, ik heb er maar 1 foto van gemaakt, anders zie je allemaal dezelfde kaartjes voorbij komen. Ha Ha... 



Volgend jaar ga ik weer workshops geven, ik begin weer in Januari. 
Heb je een keertje zin om aan te schuiven je bent van harte welkom. 

Fijne donderdag. 





Product List

16 opmerkingen:

Je@net zei

Leuke kaart heb je er zo van gemaakt, Ingrid!

Nancy Soetaert zei

Je kerstkaart is heel mooi, ben gek op die liggende sneeuwpop.
De workshopkaarten zijn stuk voorstuk pareltjes!
Fijne donderdag
Nancy

karin zei

Leuke kaart Ingrid.
groetjes,
Karin

Enny zei

Wat een leuke kaart, mooi papier met die sneeuwpoppen ! En je workshops zien er supertof uit ! Groetjes, Enny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat lijkt me een heel gezellige workshop Ingrid en er zijn mooie kaarten gemaakt. Leuk dat je je best doet om een sfeertje te scheppen.
Je kerstkaart is mooi geworden, slim bedacht om mooi papier te gebruiken.
Lieve groetjes Miranda

gerrie zei

Ik zag nu pas dat er sneeuwpoppenpapier bij zit bij dat leuke DSP van Santa, hahaha, ga het direct bestellen. En wat verwend jij je workshopgasten met veel lekkers, krijg je daar bovendien nog prachtige kaarten bij, superrr. En je kaart met die liggende sneeuwpoppetjes vind ik enig.Het lukt me nu heel goed om van te voren mijn kaart op de computer te zetten,ben je er zo dankbaar voor. Lieve groetjes, Gerrie.
Lieve groetjes,

Eri zei

Heel leuke kaart is dit geworden met het sneeuwpoppenpapier. Gaaf die ge-emboste sneeuwvlokken erbij. Wat ziet het er bij jou sfeervol uit, en leuke kaarten laat je je workshoppers maken.
Groetjes, Eri

Annemarie en Merit zei

Wat een lief kaartje heb je gemaakt Ingrid! De workshop ziet er ook geslaagd uit!

groetjes, Merit en Annemarie

Trudy zei

Erg leuk kaartje en je workshopkaartjes zien er ook erg mooi uit!
groetjes Trudy

Marijke zei

Een super kaartje met de sneeuwpoppen! Zo zie je maar dat er heel vel mogelijk is zelfs gewoon met papier! Groetjes Marijke.

Margot zei

Die is gaaf!

Jantine zei

Leuke kaart, Ingrid! Wat een gaaf papier met die sneeuwpopjes!
En peren stroopwafeltaart, klinkt erg lekker! Bijzondere combinatie.
Groetjes
Jantine

Suzan zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt Ingrid! Wat is dat een mooie stempel!
Groetjes Suzan

!neke zei

Wat een geslaagde workshop moet het geweest zijn !!!!
Mooie kaart !

groetjes Ineke

GerJanne zei

Heel mooie kaart en wat handig, dat papier! Ben je relatief snel klaar!
Die workshop was vast superleuk!

Colien zei

Mooi!!
En je workshop ziet er weer op en top (verzorgd) uit!
grtz Colien