Puur Natuur

* Stampin'Up! bestellen 23 oktober * 
* Wil jij ook een workshop volgen, kijk dan op mijn workshop pagina*

Hey hallo,

En welkom bij een nieuwe blogpost.
Op 29 Oktober, heb ik een workshop met de set Puur Natuur...
De afgelopen weken heb je al allerlei kaartjes voorbij zien komen gemaakt met deze set.
Vandaag wil ik jullie nog een paar kaartjes laten zien die ik met deze set heb gemaakt.

Bij het onderstaande kaartje heb ik het bijpassende papier gebruikt, Nature's Poem DSP.
Ik maakte een soort zakje, met de trimmer....
Stempelde dezelfde blaadjes als op het papier, op de witte cirkel in de kleur Mint Macaron...




Hieronder zie je het kaartje, het tabje met de tekst steekt net boven eruit als de kaart in het zakje gaat. 


Je ziet het niet helemaal goed maar met de onderstaande kaart heb ik eerst blaadjes geembost op het ecru papier, en een stukje mica gebruikt...


Als je tijd hebt om 29 oktober naar de workshop te komen ben je van harte welkom.... 
Fijne dag gewenst, en voor diegene die herfstvakantie hebben, fijne vakantie gewenst.... 












Product List

Reacties

  1. Wat een mooie kaarten.
    Ik vind vooral de 2de erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaarten, is een heel leuke stempelset! Het modelletje van het eerste is super! maar ook de tweede is heel tof met het mica en de embossing!
    Groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.