donderdag 6 september 2018

Kerstkaart week 36 - challenge..

Hey hallo, 

Inmiddels ben ik weer terug van Zakynthos, en al weer hard aan het werk, mijn mojo om kaarten te maken is helaas verdwenen...deze had ik gelukkig voor mijn vakantie al gemaakt, en hopelijk gaat het weer snel terug komen.....

Welkom bij een nieuwe kerstkaart. 
De challenge loopt nog steeds en dat is; 

maak een traditionele kerstkaart in de kleuren rood/groen

Ik gebruikte hetzelfde papier als vorige week, maar toch is het kaartje weer anders...



Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan. 
En laat je nog inspireren door nog meer voorbeelden van het team.. 
Doe vooral gezellig met ons mee...
De challengekaart kan je nog linken tot vanavond 23.55 uur..




15 opmerkingen:

Je@net zei

Leuk kaartje, Ingrid. Blijft toch mooi die traditionele kleurtjes!

Nancy Soetaert zei

Mooie kaart Ingrid. Ik ben ook wat in een kaartenmaakgat gevallen... zal de drukte ook wel zijn, was en plas na twee weken vakantie, kot van de jongste helpen inrichten en ook weer werken... komt wel weer...
Fijne donderdag
Nancy

Enny zei

Een heel mooie en leuke kaart Ingrid, ja, zo vlak na de vakantie is het vaak te druk hé. Ik hoop dat je vlug je mojo terug krijgt. Groetjes, Enny

Rosina zei

Heel mooi je kerstkaartje in deze kleurtjes Ingrid....alles past zo mooi bij elkaar!!!

groetjes Rosina
DT 52 WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Schitterend zoals alles combineert op je traditionele kerstkaart Ingrid. Het is een plaatje.
Lieve groetjes Miranda

Petra-loves-paper zei

Mooi traditioneel kaartje, de kleuren, de plaatjes, leuk! Groetjes Petra

Scraptastisch zei

Heerlijk Ingrid vakantie in Griekenland! En ja mijn mojo is ook nog niet zo op gang hoor, rustig aan weer starten en fijn dat je mooie kerstkaartje al gemaakt was!
xx Gerie

Eri zei

Leuke kerstkaart heb je gemaakt in het rood en groen. Het komt vast wel weer goed met je mojo.
Groetjes, Eri

Trudy zei

Ook dit is een mooi kaartje en hopelijk komt je mojo weer snel terug!
Maar na een vakantie heb je ook nog de was en de strijk en dat gaat meestal voor het knutselen. Succes.
groetjes Trudy

Suzan zei

Mooi kaartje Ingrid! En wat een prachtig papier heb je gebruikt!
Groetjes Suzan

Jantine zei

Heel leuke kaart, Ingrid, mooi papier! En ik hoop dat je je mojo snel weer terughebt.
Groetjes
Jantine

Colien zei

Mooi kaartje in rood/groen!
Je vakantiefoto's waren mooi, wat een prachtige locatie, echt genieten!
Hopelijk vind je snel je mojo weer....
grtz. Colien

Diny zei

Wat een leuke kaart Ingrid!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Hij is toch erg leuk! En de zin en inspiratie komen vanzelf weer, hoor. Even wat blogs bezoeken is mijn tip. Dan lukt het wel weer!

Hermien zei

prachtig kerstkaartje Ingrid. En zo zit je in Griekenland en zo weer over naar de orde van de dag en weer aan het werk.

Groetjes Hermien