donderdag 26 april 2018

Kerstkaart week 17 en start challenge

Hey hallo, 

Vandaag is het al weer de laatste donderdag van de maand April, en dat betekent een challenge. 
Onze Rosina is vandaag jarig en mocht ook het thema van de challenge bepalen. 

maak geen rechthoekig of vierkante kaart 


Leuke uitdaging toch? 
Ik maakte een ronde kaart, heel simpel maar dat past wel bij de stempel. 



Ik maakte een achtergrond van watercolor papier, en deed daar wat blauwtinten op, het vogeltje stempelde ik en gaf het takje een kleurtje, en knipte het uit. 

Doe jij ook gezellige mee met ons? Vandaag kan je je kaart linken, en vanaf morgen kan je de challenge kaart linken. De challenge loopt tot en met 3 mei 23.55 uur. 

Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan. 











15 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Wat een prachtige kaart in al zijn eenvoud..
Het hoeft niet altijd veel en vol te zijn (nou bij ons deze keer wel...hahaha)
Fijne dag liefs Annemarie en Merit

Colien zei

Mooi CAS-kaartje, erg leuk!
grt Colien

Enny zei

Een heel mooie ronde kaart, leuk met dat vogeltje ! Groetjes, Enny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie rustige kaart Ingrid. Lief dat vogeltje/vredesduifje.
Lieve groetjes Miranda

Jantine zei

Wat een mooi kaartje, Ingrid. Dat duifje is lief, zeg! Leuk met dat achtergrondje. Leuke uitdaging weer!
Groetjes
Jantine

gerrie zei

Wat een schattig CASkaartje, ik hou er van, mooi gedaan Ingrid.
Groetjes, Gerrie.

cards-by-epie zei

Wat een lief Cas kerstkaartje Ingrid ......
Dankjewel voor je mooie verjaarskaartje hoor , is er
Groetjes van Epie

!neke zei

Prachtige CAS kaart !!!!

groeten Ineke

Nicole Parmentier zei

Prachtig kerstkaartje! Die ronde vorm is toch wel heel erg leuk hè!

Diny zei

Wow.....prachtig kerstkaartje Ingrid!
Groetjes Diny

Monique zei

Supermooi kaartje Ingrid!
Liefs Monique

Suzan zei

Prachtig kaartje Ingrid!
Groetjes Suzan

Nancy Soetaert zei

Heerlijk mooie kerstkaart Ingrid!
Groetjes
Nancy

GerJanne zei

Zeker een leuke challenge! Je kaart is heel mooi. Ik ga uiteraard proberen me te doen..Even kijken of het gaat lukken.

SylS creaties zei

Hele mooie kaart!
Fijn weekend!
Syl