donderdag 5 april 2018

Kerstkaart week 14 en reminder challenge maart

*Stampin'Up! bestellen 10 april, geef je bestelling die dag voor 10.00 uur door en ik bestel het voor je mee*

Hey hallo, 

En welkom bij een nieuwe donderdag, boordevol met kerstkaartjes. 
We zijn nog steeds bezig met onze challenge 

Gebruik kerstbomen op je kaart, of maak een kaart in de vorm van een kerstboom


Ik maakte een rijtje met kerstbomen door de masking techniek te gebruiken. 
En ik kleurde ze daarna in met Stampin'Blends 





 Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan. 
En laat je nog een keer inspireren door kaartjes met kerstbomen erop. 
En doe vooral gezellig met ons mee. 






17 opmerkingen:

Mariken zei

Och, deze stempeltjes blijven zo leuk. Geweldig tof en lief kerstkaartje!

Je@net zei

Super leuke kaart, Ingrid!

Nancy Soetaert zei

Heel mooie kerstboomstempel! Tof reminderkaartje.
Fijne donderdag
Nancy

Gina zei

Heel mooi met die kerstboomrij op de achtergrond ! Groetjes, Gina

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een lieve kerstkaart met dat leuke mannetje Ingrid. Volgens mij kan hij niet kiezen in welke boom hij die kerstbal op zal hangen..whaha.
Lieve groetjes Miranda

Rosina zei

Zo dit is ook weer een super leuke kerstkaart Ingrid...heel leuk en prachtig ingekleurd stempeltje erop...

groetjes en een fijne donderdag
Rosina
DT 52 WTC

Jantine zei

Leuke kaart, Ingrid. Ik zag net als Miranda dat je Elf niet weet in welke boom hij de bal zal hangen LOL!
Groetjes
Jantine

Enny zei

Wat een schattig kaartje, heel mooie bomen, en een leuke Elf, prachtig ! Groetjes, Enny

Eri zei

Prachtige kaart met die mooi ingekleurde bomen en de elfie.
Groetjes, Eri

Diny zei

Heel erg leuk Ingrid!
Groetjes Diny

Marijke zei

Een lief kaartje en leuk die Elf ervoor! Groetjes Marijke.

!neke zei

Helemaal leuk met die Elf !

groeten Ineke

Suzan zei

Prachtig kaartje Ingrid!
Groetjes Suzan

Ellen zei

Leuk kaartje met al die bomen en die grappige elf!

Monique zei

Wat een lief voorbeeldkaartje Ingrid.
Ik spaar mijn bestelling even op voor 2 juni. Dan kun je het gewoon meenemen.
Dus er zit er eentje in het vat ;-)
Fijn weekend, liefs Monique

SylS creaties zei

Wat een leuk en lief voorbeeldkaartje!
fijn weekend!
Syl

Colien zei

Heel leuk kaartje, knap maskeerwerk!
grt Colien