*Stampin'Up! bestellen 10 april, geef je bestelling die dag voor 10.00 uur door en ik bestel het voor je mee*
Hey hallo,
En welkom bij een nieuwe donderdag, boordevol met kerstkaartjes.
We zijn nog steeds bezig met onze challenge
Gebruik kerstbomen op je kaart, of maak een kaart in de vorm van een kerstboom
Ik maakte een rijtje met kerstbomen door de masking techniek te gebruiken.
En ik kleurde ze daarna in met Stampin'Blends
Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan.
En laat je nog een keer inspireren door kaartjes met kerstbomen erop.
En doe vooral gezellig met ons mee.



17 opmerkingen:
Och, deze stempeltjes blijven zo leuk. Geweldig tof en lief kerstkaartje!
Super leuke kaart, Ingrid!
Heel mooie kerstboomstempel! Tof reminderkaartje.
Fijne donderdag
Nancy
Heel mooi met die kerstboomrij op de achtergrond ! Groetjes, Gina
Wat een lieve kerstkaart met dat leuke mannetje Ingrid. Volgens mij kan hij niet kiezen in welke boom hij die kerstbal op zal hangen..whaha.
Lieve groetjes Miranda
Zo dit is ook weer een super leuke kerstkaart Ingrid...heel leuk en prachtig ingekleurd stempeltje erop...
groetjes en een fijne donderdag
Rosina
DT 52 WTC
Leuke kaart, Ingrid. Ik zag net als Miranda dat je Elf niet weet in welke boom hij de bal zal hangen LOL!
Groetjes
Jantine
Wat een schattig kaartje, heel mooie bomen, en een leuke Elf, prachtig ! Groetjes, Enny
Prachtige kaart met die mooi ingekleurde bomen en de elfie.
Groetjes, Eri
Heel erg leuk Ingrid!
Groetjes Diny
Een lief kaartje en leuk die Elf ervoor! Groetjes Marijke.
Helemaal leuk met die Elf !
groeten Ineke
Prachtig kaartje Ingrid!
Groetjes Suzan
Leuk kaartje met al die bomen en die grappige elf!
Wat een lief voorbeeldkaartje Ingrid.
Ik spaar mijn bestelling even op voor 2 juni. Dan kun je het gewoon meenemen.
Dus er zit er eentje in het vat ;-)
Fijn weekend, liefs Monique
Wat een leuk en lief voorbeeldkaartje!
fijn weekend!
Syl
Heel leuk kaartje, knap maskeerwerk!
grt Colien
Een reactie posten