Challenge Knutsels & Kadootjes

*Stampin'Up! bestellen 19 September, laat voor 10.00 uur je bestelling in mijn mailbox vallen en ik bestel het voor je mee*

Wat gaat de tijd toch snel, de challenge bij Knutsels en Kadootjes, maak een Easelcard is al weer voorbij. Een leuke challenge waar ik veel mooie voorbeelden heb gezien. 
Tijd weer voor een nieuwe uitdaging. 

Maak een babykaart, niet in rose of blauw

dus jullie mogen een babykaart gaan maken, maar niet in de standaardkleuren. 
Leuke uitdaging toch? Tegenwoordig zijn er zoveel mooie stoere kleuren te zien voor baby's. 

Erg hip zijn ook de Tipi tentjes, laat Stampin'Up! daar nou net een stempel van hebben, dus ik ging er mee aan de slag, heerlijk.... 



Ik maakte het Tipi tentje met zwart wit en Lemon Lime twist...een frisse combi.. 
Ik maakte nog twee kaartjes meer met dit leuke Tipi tentje.. 


kraft als basis en met een touch van Calypso Coral. 


Hier zie je de kraft als basis en daar is de stempelinkt Calypso Coral, met een zwarte tekst. 
Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren. 
Klik hier! om naar het blog te gaan van Knutsels en Kadootjes. En kijk wie de winnaar is geworden van de challenge, ,en kijk daar vooral naar nog meer voorbeeldkaartjes. 
Doe gezellig met ons mee zou ik zeggen.... 






Product List

Reacties

  1. wat is dit een originele mooie stempelset voor babykaartjes! Toffe kaartenreeks!
    Fijne zondag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt Ingrid!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, ik vind ze allemaal mooi!
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige babykaarten! Die tipi is wel zo leuk en origineel. De middelste is mijn favoriet, geweldig vind ik die.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk deze babykaartjes Ingrid....KNAP gedaan!!!

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo ontzettend leuk, die tipi! Heel gaaf alternatief babykaartje.
    Ging de loop goed??
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk drietal. Heel orgineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel leuk kaartje gemaakt met een leuke stempelset.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.