Hoera Jarig - slinger

*In de maand Juli heeft Stampin'Up! hele gave acties, Klik hier! om te kijken wat dat inhoudt*
*Stampin'Up! bestellen op 25 juli, geef je bestelling voor 10.00 uur door*

*Please use Google translate. You can find the button in de sidebar*


Weet je nog dat ik een aantal blogposten geleden een kaartje maakte voor Tess die 1 jaar wordt..
Kijk hier! om naar die post te gaan.
Vrij snel nadat Oma het kaartje op had gehaald, kreeg ik een berichtje of ik voor Tess haar verjaardag ook een slinger kon maken...
Natuurlijk kan ik dat, ongeveer in hetzelfde thema als de kaart...
Ik ging aan de slag met de varkentjes en als basis kleur heb ik cardstock in de kleur Powder Pink gebruikt...



De binnenste banner is gestempeld met zwarte inkt op wit cardstock en dat zij allemaal + 
plusjes.....Deze komen uit de set Oh So Eclectic.
Het varkentje is gekleurd met watercolor pencils in de kleur Powder Pink en de kleur Blushing Bride


De letters zijn van Letters for You en gestempeld in de kleur Powder Pink.. 




De set is prijzig, maar je kan er zoveel leuke creaties mee maken. Echt het overdenken waard...



Haar leeftijd heb ik ook weer  terug laten komen... 




Het is zo leuk om een persoonlijke slinger te maken. 
Bij mij hangt het nu aan de kast, staat zo leuk..
Ik hoop dat Oma er blij mee is... 

Deze creatie doet mee bij: 

Klik op de afbeelding om naar het blog te gaan van GDP.... 



Wil je graag online shoppen? 
klik dan op de afbeelding... 


Ik wens je een fijn weekend toe... 
Ik kwam er net achter dat dit mijn 801 blogbericht is..
Yeah! Waar blijft de tijd.....





Reacties

  1. Heb even het linkje aangeklikt om naar de kaart gaan, leuk kaartje en de slinger in dezelfde stijl is ook heel leuk.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat mooi! Krijg je al je punten voor van de oma, ben ik van overtuigd!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige slinger Ingrid!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend leuk gemaakt Ingrid, super feestelijk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk en mooi passend bij het kaartje!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk deze slinger! Varkentje is enig en de kleuren vind ik ook zo mooi samen. Lief, maar ook stoer. En natuurlijk helemaal leuk dat het ook bij de kaart past.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige naamslinger heb je voor Tess gemaakt, leuk dat hij bij haar kaartje past.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooo dat ziet er super leuk uit Ingrid

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.