Liften....

*Stampin'Up!bestellen dinsdag 11 juli, geef je bestelling door voor 10.00 uur 's morgens*
*Make&Take nieuwe catalogus 1 juli van 10.00-13.00 of 3 juli van 19.30-22.30 uur - opgeven verplicht*       
*Tot eind augustus geld bij een bestelling van €60.00 ontvang een gratis inktpad naar keuzen, dit geld alleen bij Ingrid's Scrapfrutsels*

De liftchallenge is zoals altijd weer leuk om mee te doen. 
Dit keer was de kaart die je moest liften van niemand minder als Jennifer Mc Guire, ik ben een groot fan van haar, en geabonneerd op haar Youtube kanaal, dus als ze weer iets heeft gepost, krijg ik een berichtje.. En dat kijk ik dan ook altijd meteen. De filmpjes zijn heel duidelijk, en ze heeft ontzettend leuke ideetjes en techniekjes..
Dus ik zou zeggen het kijken waard.... 

Deze keer is het de bedoeling dat je een inlayer kaart gaat maken..En dat je ook de achtergrond, de stroken dus zelf maakt.. 


Stampin'Up heeft daar ook in de catalogus Adhesive sheets voor, die dus dubbelzijdig plakken. Jennifer werkt daar in haar filmpje ook mee, niet met die van SU, maar wel met de sheets.. 
Ik heb de sheets nog niet gebruikt, wel meteen besteld, maar voor mij was het nu iets lastiger...
Bij Happy Birthday snijd de dies dus het hele middenstuk eruit, dus alle tussenliggende kleine stukje heb ik allemaal een voor een terug moeten plakken.. 
Maar erg leuk om te doen en ook leuk om restjes op te maken...


En ook met wat achter blijft daar kan je natuurlijk ook een mooie kaart mee maken. 


De bloemetjes zijn van Happy Birthday gorgeous.. en mooi lintje, een bijpassend papiertje Naturally Eclectic, en ook dit kaartje was klaar... 


Hieronder zie je de voorbeeldkaartjes voor de liftchallenge van..
Jennifer Mc Guire



Het eerste kaartje doet mee bij de
Ik wens je nog een fijne dag toe, en zie ik je morgen, met een kerstkaartje ? 
En de start van een nieuwe challenge bij 52 WTC. 

Reacties

  1. heel mooie liftkaart, toffe stans (heb er over getwijfeld...)!
    Tot morgen bij 52 Weeks...
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stans is dat !
    Kaart goed gelukt , de tweede is helemaal top !
    Mooi die achtergrond !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke, vrolijke, kleurrijke kaartjes
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He das toevallig. Ik heb met die stans ook een kaart voor de liftchallenge gemaakt. Moet m alleen nog fotograferen en posten. De adhesive sheets zijn hier idd heel fijn voor. Heb ik ook gebruikt. Ik vind jouw kaartjes ook erg goed gelukt. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaarten ! Goed gezien om je uitgesneden tekst meteen ook te verwerken !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke lift! Ook je kaart met de leftovers is gaaf, leuk gebruik van gemaakt! Dank je wel voor het meedoen, Ingrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke challenge is dit hè?! Jouw uitwerking is echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf gedaan, heel kleurrijk! En tof om de letters ook meteen te gebruiken.
    Ik heb in mijn blogbericht van vandaag, het kaartje voor het kleurenkaartenteam, de Fresh Fruit stempelset gebruikt, ben er erg blij mee!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart voor de liftchallenge, mooie kleurencombinatie. Zal vast een priegelwerkje geweest zijn om alles weer op z'n plek te krijgen. Ook de tweede kaart is mooi geworden met de kleurige wens.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kleurrijke lift heb je ervan gemaakt Ingrid. Dat terugleggen is inderdaad een gepriegel, de eerste keer had ik er geen erg in en was alle stukjes kwijt..hihi.
    Leuk dat je meteen een mooie kaart gemaakt hebt met het gestanste woord. Ik heb ze nog even opzij gelegd ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja ik ben ook fan van haar, kijk lang niet alles, maar wel regelmatig. Super veel inspiratie krijg ik daar van.
    Leuke uitwerking heb je ervan gemaakt. Dank je wel en superleuk dat je zo vaak met ons meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.