Liften...

Hey..
Vandaag laat ik jullie drie kaartjes zien die ik heb gemaakt voor de Liftchallenge...
Het is de bedoeling dat je gaat paperpiecen....en dat is, dat je stempelt op designpapier en dat uit knipt, en het is de bedoeling dat je een achtergrond stempelt.. 
Ik heb een mannenkaart gemaakt... 


Hieronder zie je de kaart die je moet liften.. 


 Deze kaart doet mee bij de ..Liftchallenge

En dan heb ik nog twee voorbeelden gemaakt met de techniek.. 


Twee vrouwenversies... 


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren..
Ik zag dat er nog niet zoveel deelnemers waren bij de liftchallenge... 
Fijn weekend gewenst...
Het verslag van de teamdag, zullen jullie volgende week wel lezen op mijn blog, 
..

Reacties

  1. Hele gave liftkaarten! Vooral de eerste is stoer, bij de tweede knalt het roze van het scherm (heel tof!) en de laatste is elegant, mooi!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal mooie en leuke resultaten zijn het geworden zo! het tweede kaartje vind ik persoonlijk het mooist
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. toffe liftkaarten! om ter mooist!
    Veel plezier met jullie DT-dag! Wordt vast tof! lijkt met een mooie ploeg!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze alle drie erg gaaf!! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge, Ingrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje wat een prachtige kaarten Ingrid. Leuk dat paper piercen. Ga ik ook eens uitproberen. Tot morgen! Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooie kaarten en die voor de lift is zo origineel. Het is al laat, jij ligt vast op 1 oor. Tot snel ( als je dit tenminste nog leest)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie kaarten. Het is een super toffe challenge, die ook helemaal bij mij past. Maar het is hier zo druk..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker op dreef! Leuke workshop dingetjes heb je gemaakt en je kaarten voor de liftchallenge zijn ook tof zeg. Idd nog niet zo heel veel dit keer. Misschien nog een eindspurt straks, we shall see ;-)
    In ieder geval jij bedankt voor het meedoen met zelfs drie kaartjes!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.