donderdag 23 maart 2017

Kerstkaart week 12

De donderdag is voor de kerstkaartjes. 
Deze keer haalde ik mijn inspiratie uit het blad van Stampin'Up! wat een keer per kwartaal uit komt. 
Net zoals de catalogus is ook boordevol inspiratie, maar dan gemaakt door college demo's over de hele wereld. 
Dit kaartje is stond in de laatste editie van vorig jaar. En was grotendeels gewijd aan kerst. 
Ik kwam hem toevallig tegen in mijn tas en voila, het kaartje was geboren. 


De basis is watercolorpaper, en je ziet het goed op de foto het is iets geler....
In het echt, valt het niet zo goed op. 
Klik op de foto om naar het blog van 52 WTC te gaan, en laat je inspireren of doe met ons mee. 
Deze keer plaatsen Nancy en Yvonne hun kaartje. 
Fijne dag... 




14 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi sprankelend kaartje, Ingrid!!!
Creatieve groetjes, Gaby

cards-by-epie zei

Superleuke kerstkaart Ingrid .
Fijne dag van Epie

Gina zei

Leuke kaart Ingrid ! Groetjes, Gina

Margo zei

Wat een lief kaartje Ingrid ! Wat leuk zo'n blad vol inspiratie dat in de bus valt !

Diny zei

Leuke kaart weer Ingrid....altijd handig om zo eens in een blad wat inspiratie op te doen!
Groetjes Diny

Rosina zei

Een super lief kerstkaartje Ingrid....ja in die SU catalogus staan inderdaad ook hele leuke voorbeeldjes...Ik bewaar ze ook voor als de inspiratie zoek is...

groetjes en een fijne donderdag
Rosina
DT 52 WTC

Monique zei

Hele mooie kaart Ingrid. En de bestelling is binnen. Bedankt voor het leuk papier wat je erbij hebt gedaan! Ga er dit weekend gelijk iets leuks mee maken.

Lieve groetjes, Monique

GerJanne zei

Wat een mooi kaartje! Super mooie kleuren. Ik heb ook wat catalogi en die bewaar ik alleen al voor de voorbeeldkaartjes!
Groetjes,
GerJanne

!neke zei

Super leuk weer !!!!!!

Ellen zei

Leuk! Altijd handig zo'n blad waar je inspiratie uit kunt halen.

Nancy Soetaert zei

prachtige kaart!
met die SU-materialen kan je echt veel kanten uit!
groetjes
nancy

Colien zei

Mooi kaartje, leuk met dat label!
grtz. Colien

Hermien zei

Mooi kerstkaartje...

Groetjes Hermien

Margo zei

Ik vind het een erg mooie kaart geworden ! Leuke combinatie van die achtergrond met zo'n schattige ronde tag en een tof idee om kleinere stempeltjes op de verwerken !