donderdag 12 januari 2017

Donderdag kerstkaartje

Het is weer donderdag, en dan zitten we al weer aan het tweede kerstkaartje van dit jaar. 
Vorig jaar, ehuummm, ging ik al een paar keer aan de slag met Merry Mice, ik wou hem vaker gebruiken, maar helaas de tijd...
Maar gisteren had ik zomaar zin om de het muisje te gaan kleuren...
Lekker ontspannend...


Wie had dat ooit gedacht dat ik kleuren leuk zou vinden. 
Afgelopen zondag plaatste ik ook al  twee bloemenkaartjes, waar ik heel veel gekleurd heb. 



Het voorste gedeelte van de kaart is een stuk korter dan het achterste, het is niet helemaal goed te zien. Ik heb een stuk Bermuda Bay geembost...met de leuke embossingfolder Cable Knit


Het resultaat zie je iets dichter bij. De potloden zijn ook heel geschikt om met je watercolor pencil mee te kleuren...Door de blender pens te gebruiken vaak je de kleur iets uit, en verdeel je hem over je werk... 


Hieronder zie je een YouTube filmpje van Stampin'UP!
Ook daar ga ik een workshop mee geven.... 




Kijk mee bij 52 WTC wat mijn team maatjes hebben gemaakt, of doe gezellig met ons mee...
Ook wordt daar vandaag de winnaar bekend gemaakt van de challenge, en voor het eerst hebben we ook een top 3 ! Deze winnaar die kan mee doen met de challenge van de volgende maand, als gastdesigner...Leuk toch? 


22 opmerkingen:

Anoniem zei

Leukkk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Erica ♥ zei


Wat een lief plaatje zeg,
mooi kaartje ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-DDBD}

Gina zei

Mooi met dit kerstmuisje :) Groetjes, Gina

Sarah zei

Leuk! Heel tof. Die embossingfolder is die ook van su?

karin zei

Mooi ! Leuke embossingmal, het is net Iers breiwerk :)
groetjes,
Karin

Ingrid Reyners zei

Hoi Sarah, bedankt voor je reactie, ja de embossing folder is van SU, het is van de kerstcatalogus, maar mee door gegaan, dus nog steeds verkrijgbaar...hartelijke groet Ingrid

Ellen zei

Wat een lief muisje! Mooi gekleurd. Met potloden van Stampin' Up zie ik. Die hebben ze dus ook al ;-) Mij viel ook de embossingmal op en ook ik herken er de kabels van een Ierse trui in. Fijne avond nog!

Hermien zei

Zo zie je maar Ingrid ga je zomaar aan het kleuren. Je kaartje is prachtig ik moet zeggen dat de embossingfolder ook een super leuke basis is voor een kaartje.

Groetjes Hermien

Ingrid Reyners zei

Dank je voor je reactie Ellen, ja die embossing mal is leuk hé? Groetjes, Ingrid.

Nancy Soetaert zei

deze week ook al aan het kleuren geweest!
Ik vind die achtergrondembossing prachtig!
groetjes
nancy

Ingrid Reyners zei

Hoi Hermien, ik ben nog aan het oefenen met kleuren, met potloden ben ik al een paar keer bezig geweest, en nu ook met de markers, het kaartje wat ik afgelopen zondag maakte voor K&K is daar mee gedaan. Erg ontspannend....Morgen nog meer kleurwerk....Groetjes, Ingrid.

Rosina zei

Heel leuk dit kerstkaartje Ingrid...en dan ben je ook ook aan het kleuren gegaan...en dat is je perfect gelukt...superzzzz

creatieve groetjes
Rosina
DT 52 WTC

GerJanne zei

Ja, zeker heel leuk dat er een winnaar is en een top 3! Dat maakt het echt nog leuker om mee te doen! Jouw muizenkaartje is super. Leuk die potloden van SU. Word jij ook weer uitgedaagd! ;-)
Groetjes,
GerJanne

Cards made by Patricia zei

Leuke kaart Ingrid.

Groetjes,
Patricia

Diny zei

Wat een leuk kaartje Ingrid.
Groetjes Diny

Sarah zei

Hoe weet je welke producten zijn doorgegaan? Komen die pas in de volgende nieuwe jaarcatalogus of kan je die nu ook krijgen en waar staat hem?

Ingrid Reyners zei

Hoi Sarah, als je naar stampinup.com gaat, moet je rechtsboven even kijken dat je Nederland aanvinkt, dan naar store gaan. Dan zie je links bovenaan in de colom, holiday carryover , daar staat wat mee over is gegaan uit de holidaycatslogus. als het niet lukt stuur me ff een mailtje..Ingrid.scrapfrutsels@gmail.com

Sarah zei

Dank je! Ik ben net gaan kijken op de site. Hij is te breed voor de culltle bug, jammer!

Ingrid Reyners zei

Een poging tot Rosina, ik ga het proberen om wat te kleuren. Het is tot nu toe heel leuk en ontspannend. Bedankt voor je reactie... Groetjes, Ingrid.

Ingrid Reyners zei

Ik wordt zeker uitgedaagd GerJanne, maar die uitdaging ga ik graag aan. Bedankt voor je reactie. Groetjes, Ingrid.

Ingrid Reyners zei

Dank je wel Patricia...

Ingrid Reyners zei

Dank je wel Diny voor je reactie..Groetjes, Ingrid.