kerstkaartje week 52 en nieuwe challenge

Vandaag gaat een nieuwe challenge van start bij 52 WTC..
Het is de laatste donderdag van 2016!
Een jaar ligt bijna achter ons, vol met mooie en minder mooie herinneringen...
Ik hoop dat 2017 voor iedereen een goed jaar gaat worden..
Ook hoop ik dat je in 2017 weer gezellig met ons mee doet. 

Het thema van de nieuwe challenge gaat worden..

Nieuwjaar!

hoe kan het ook bijna anders?

Ik maakte het onderstaande kaartje in goud en zwart, wat een hele chique uitstraling heeft. 


De champagne glazen hebben zelfs een glitter goud inhoud gekregen....
Ook is er op dit moment een

boordevol inspiratie uit de nieuwe catalogus die 4 januari van start gaat....
Hop je ook even mee met ons? 

Vanaf vrijdag kan je je kaart linken om mee te doen met de challenge bij 52 WTC..
Je kan mee doen tot en met donderdag 4 januari 23.55 uur... 
Klik op de foto om naar ons blog te gaan! 


Rest mij nog om iedereen van mijn volgers hartelijk de bedanken voor jullie reacties het afgelopen jaar... Ik lees ieder bericht nog steeds met een lach op mijn gezicht...
Ik wens je een mooi en knallend oudjaar. 
Ik ben die nacht aan het werk, en ik ga het met mijn lieve collega's gezellig maken...
Ik hoop jullie weer in goede gezondheid en met heel veel creatieve inspiratie terug te zien in 2017!



















Reacties

  1. Heerlijk sprankelende nieuwjaarskaart, mooi! Werk-ze tijdens de jaarwisseling en op naar een mooi, gezond en creatief 2017!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. deze kaart heef wel een heel hoge wauw-factor!!!! Prachtig! Die sla ik graag op als inspiratie als je het goed vindt! Ik ben toevallig nu aan een layout bezig in goud en zwart (en Bermuda Bay).
    Nu even naar je bloghop creatie kijken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi kaartje.
    Voor jou ook een mooi en creatief nieuwjaar.

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie nieuwjaarskaart !
    Prettige Jaarwisseling,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend nieuwjaarskaartje Ingrid, zooooo mooi dat zwart met goud gecombineerd....echt chique....

    Ik wens je een hele fijne jaarwisseling
    en zeker een creatief 2017
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje om het jaar mee af te sluiten bij 52 weeks to christmas...
    Ik wens je een fijne jaarwisseling samen met je collega's.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow.....wat een prachtige kaart Ingrid!
    Bedankt voor alle lieve berichtjes op mijn kaartjes van het afgelopen jaar.
    En volgend jaar ga ik ook weer proberen elke week mee te doen....het is zo leuk!
    Lieve groetjes een fijne jaarwisseling
    en een creatief en gezond 2017,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een spetterende kaart Ingrid! Prachtig. Ik zit bij de buurtjes oudejaars avond. Geert is ook aan het werk en de kinderen hebben zo hun eigen ding. Maar samen met je collega's weet je er vast wel een feestje van te maken.
    Tot volgend jaar!!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.