Papier opruimen.

Ik ben mijn papier aan het op maken..Help je mij mee? Ik heb allemaal pakketjes gemaakt. bij iedere foto staat bij wat de inhoud is. Ook kan je er bijpassend cardstock bij kopen..
Laat me weten als je interesse hebt...Ik ben demo dus ik verzend niet naar België, wel naar een dichts bij zijnde punt in Nederland waar je het dan af kan halen...
ingrid.scrapfrutsels@gmail.com 



Te koop 10 vellen Engelish Garden DSP papier 15x15 cm €2.80 excl verzenden..Wil je bijpassende cardstock erbij kopen dat kan. 9 kleuren cardstock, afmeting A6 €1.62.

9 vellen Cherry on Top DSP €1.80 excl verzenden..
Bijpassend cardstock 7 vellen A4 in de kleuren van het papier €2.45
10 vellen Go Wild papier €2.00 excl verzenden
6 vellen bijpassend cardstock in de kleuren basic black - tip top taupe - whisper white €2.10
10 vellen Love Blossom €2.00
Bijpassend cardstock 5 vellen A4 €1.80

10 vellen van 15x15 cm Schoolhouse DSP €2.80
bijpassend Cardstock 7 vellen in de kleuren van het papier A4 €2.45

8 vellen Pretty Petals DSP €1.60 excl verzenden
Bijpassende cardstock 6 tinten A4 €2.10

10 vellen 15x15 cm Bohemian DSP €2.80
bijpassende cardstock in 6 tinten, 6 vellen A4 €2.10

Fijne dag gewenst...













Reacties

Mariken zei…
Gefeliciteerd met je eerste plaats bij CAS on Sunday! Dik verdiend, met je prachtige kaart! Fijne avond!!
een hele mooie, stijlvolle kaart ! geslaagd hoor
grtjs,martina
x
Diny zei…
Wat een gave kerstkaart Ingrid....en leuk dat je gewonnen hebt bij CAS on Sunday....gefeliciteerd!
Groetjes Diny