Nieuwe catalogus

Afgelopen week ontving ik de nieuwe catalogus van Stampin'Up!, tenminste voor geïnteresseerde...
Ik kreeg hem al live in mijn handen in Brussel. 
Maar nu kan ik hem ook naar jullie toe sturen. 
Deed je het afgelopen half jaar een bestelling bij mij dan stuur ik hem gratis naar je toe. Laat me even weten via een mailtje dat je hem graag wil hebben, met je adres, en het komt naar je toe...


Deed je het afgelopen half jaar geen bestelling bij mij, niet erg, laat het me weten als je er een wilt hebben en je betaald alleen de verzendkosten om hem naar je toe te sturen 
Neem contact met me op via: ingrid.scrapfrutsels@gmail.com 


Ik maakte voor mijn vaste klanten een uitnodiging voor een Make & take...op 22 december 19.30 uur en op 2 januari 13.30 uur ben je welkom in Herten...Je mag dan de catalogus ook mee nemen, en ook de producten waar ik al mee gewerkt heb, bekijken. En mee aan de slag gaan. 
Kosten voor de make& take zijn €5.00 en de opgave is verplicht ivm beperkt aantal plaatsen.... 


Ik kreeg toevallig opdrachten binnen om allerlei kaartjes te maken voor speciale gelegenheden, en ik kon lekker aan de slag met mijn nieuwe spulletjes....


Is het niet leuk geworden? Boordevol met nieuwe voorjaars items...Geweldig leuk om mee te werken.. 



Ik wens jullie een fijn weekend, en ben je geïnteresseerd dan hoor ik graag van je... 
Hartelijke groet, Ingrid. 


 

Reacties

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.