donderdag 16 juli 2015

Kerstkaart week 29

Vandaag zitten we al weer in week 29 met onze kerstkaarten. Ik maakte het onderstaande kaartje voor deze week, ik moet zeggen ik had er geen problemen mee....zal het aan het weer hebben gelegen ?? Ik ben benieuwd hoe het me af gaat als ik vakantie heb...ik denk dat ik er binnenkort maar eens drie tegelijk ga maken, kan ik drie weken vooruit ( lol )

Ik maakte een kerstkaart met produkten van SU, wat tape met daarop heel leuk in allerlei talen, kerstwensen, en een plaatje, van wie het is weet ik niet meer...
Een kaartje in wit en ijstinten.....
Doen jullie ook mee deze week? 

11 opmerkingen:

!neke zei

Mooi wit en ijstinten !
groeten Ineke

Monique zei

Prachtig mooi! Ik had er ook geen moeite mee. Ik was het vergeten door de vakantie en heb hem net in een half uurtje gemaakt.
Straks nog 1 maken voor volgende week. Dan zijn we echt weg. En ik heb beloofd de laptop niet mee te nemen (tablet neem ik wel mee hoor)
Fijne dag, liefs Monique

Diny zei

Ik zag eerst niet wat het plaatje moest voorstellen....maar door de vergroting kon je duidelijk zien wat het was. Een prachtig kerstkaartje Ingrid zo met het wit en ijstinten.
Groetjes Diny

Anoniem zei

Mooi, Ingrid!!!
Creatieve groetjes, Gaby

GerJanne zei

Mooi romantisch kerstkaartje heb je gemaakt! De kleuren en het plaatje , helemaal in winterse sferen.
Ook je CAS met een opdracht is leuk geworden.
Groetjes,
GerJanne

Rosina zei

Heel mooi kerstkaartje weer Ingrid...prachtig in die winterse kleurtjes..

groetjes Rosina

Wil Frutsel zei

Prachtig kaartje Ingrid, top!!
xx Wilma

karin zei

Dat ziet er leuk uit Ingrid.
groetjes,
Karin

Mary zei

Heel mooi in de wit en ijstinten!! Ik vind je schets ook súper leuk.
En wat een gave washitape.

Ellen zei

Mooie kaart in prachtige tinten. Week 29, dan zijn we alweer over de helft van dit jaar. Das wel erg eigenlijk....

Hermien zei

Ik houd er wel van dit ijstinten, je kaartje is prachtig

groetjes Hermien