donderdag 30 juli 2015

Kerstkaart en challenge week 31

We zitten al weer in week 31 van de 52 weeks to christmas, dat betekent al weer over de helft met de kerstkaarten. Kunnen jullie het nog bijhouden, of lassen jullie even een zomerstop in?
Wij gaan bij het blog gewoon door. Het is de laatste donderdag van de maand, en dat betekent dat we weer een challenge hebben.
Deze keer is de challenge bedacht door onze Nelleke, en ze heeft het ons niet gemakkelijk gemaakt.
Het thema is: Gebruik geen afbeelding, of plaatje op je kaart. 
Ik had een kaart waarvan de bomen gestempeld waren en uit geponst en dat was dus niet goed,
Dus nog een andere kaart gemaakt en meteen maar eentje voor volgende week als je toch bezig bent, degene die ik had gemaakt komt dus nog een keer.
Je kan deze keer een hele leuk mal winnen, beschikbaar gesteld door Leane Creatief. 

Ik gebruikte het papier van Authentique, een blokje kerst/winterpapier met hele mooie donkerblauwe grijze tinten. Het label is uit het papier gestanst, en de kerstbomen zitten op het papier, ik heb er nog enkele houten figuurtjes aan toegevoegd en nog een touwetje, en nog wat leuk gestempeld met een set van SU, en toen was mijn kaartje klaar. 
Doen jullie ook weer mee met de challenge? Dat zou geweldig zijn, je hebt nog de tijd tot volgende week donderdag 6 augustus 23.55 uur om je kerstkaart te linken. 
Fijne donderdag. 

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Ziet er super uit, Ingrid!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Claudia's kaartjes zei

Hoi Ingrid,

Toffe kaart.

grtjs
Claudia

Anoniem zei

Heel mooi gedaan Ingrid en leuke Challenge! Ik ga mijn best doen om mee te doen, want moet echt aan mijn kerstkaartjes beginnen.
Je serie kaartjes hoiervoor zijn echt super!
lieve groetjes van Gerie

Monique zei

Prachtig gedaan Ingrid! Ik heb er wel even over na moeten denken maar het is gelukt. Hij staat erbij. We gaan gewoon door.
Fijne dag, liefs Monique

Wil Frutsel zei

Mooie kaart Ingrid. De boompjes komen onder aan het label heel goed tot zijn recht. Prachtig papier!!
xx Wilma

Irene zei

Mooi met het label en de boompjes Ingrid !

xx Irene

Giny zei

Wat is ie mooi Ingrid.
Prachtig.

Lieve groet Giny

Veerle zei

Heel mooi met die bestempelde tag Ingrid.
Groetjes, Veerle

GerJanne zei

Hoi Ingrid,
je kaart is heel gaaf. De kleuren en het papier zijn super. Een kaart zonder plaatje of stempel/afbeelding is altijd even nadenken, maar ik heb er geen moeite mee. Dus meedoen ga ik zeker.
Groetjes,
GerJanne

Judith Liefting zei

Weer een echt Ingrid kaartje!
Mijn kerstlijstje is net klaar, met wat hulp van manlief... Al was mijn wensenlijst goedkoper, maar had wat dingen over het hoofd gezien, haha.
Ben benieuwd waar we straks op de donderdag mee voor de dag komen!