donderdag 2 juli 2015

Kerstkaart en challenge week 27

We zitten nog steeds in onze challenge bij 52 WTC, de opdracht is om een kaart met een opening of passe partout erin te maken, het kan ook een schudkaart zijn zoals ik vorige week heb laten zien. 
Deze week maakte in een kaart met een opening en daarin heb ik een krans gehangen. 

Vorig jaar al mijn favoriet, en gelukkig is de stempel wondrous wreath in de collectie gebleven, zodat ik er nog veel mooi kaartjes mee kan maken. Deze keer in blauw/groen/bruin tinten. 
Doen jullie ook mee met de challenge ? 

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuke krans!!!
Creatieve groetjes, Gaby

GerJanne zei

Leuk zeg! Ik heb deze krans ook en ga er binnenkort denk ik maar eens mee aan de slag. In de opening staat het erg leuk, ga ik onthouden!
Groetjes,
GerJanne

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Supermooi kaartje, Ingrid.

grtjs
Claudia

Rosina zei

Heel mooi kaartje Ingrid ...leuk met die opening en daar die prachtige krans in ..ook die tekst is een mooie stans...

groetjes Rosina

karin zei

Heel mooi kaartje Ingrid. Zelf heb ik geen tijd deze week, ben jam aan het maken :)
groetjes,
Karin

Diny zei

Ooh Ingrid....wat heb je leuke kleurtjes gebruikt voor je kerstkaart....ik vind hem PRACHTIG!
Groetjes Diny

Erica ♥ zei


Die is wel heel gaaf zeg, mooi gemaakt ☺
Gezellige en fijne (knutsel) zonnedagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}

Ellen zei

Die krans is echt heel mooi! Prachtig van kleur is je kaartje en het houtnerfpapier staat er super bij.

Hermien zei

Die krans blijft idd super mooi, leuk kaartje Ingrid

groetjes Hermien

cards-by-epie zei

Prachtige kerstkaart Ingrid , mooie
kleurtjes en de krans past mooi in het geheel.
Liefs van Epie