zaterdag 7 februari 2015

Vlinders op je kaart - 2

Bij DCL hebben ze een fotochallenge, aan de hand van de foto moet je je kaart maken, ik heb me door de kleuren op de foto laten inspireren.


Mijn vlinders lagen nog op de tafel om er mee aan de slag te gaan. 
Weer de Butterfly Basics met de bijbehorende Butterflies Thinlits dies van SU gebruikt. 
Verder is alles weer van SU wat ik heb gebruikt.
Later deze week nog meer leuks met deze set, wordt vervolgd!! Fijn weekend
Deze kaart doet mee bij: DCL - challenge#227

18 opmerkingen:

Diny zei

Oh...wat PRACHTIG Ingrid.
Het zulke mooie kleuren bij elkaar....een schitterende kaart.

Groetjes en een fijn weekend,
Diny

Irene zei

Twee super leuke vlinderkaarten Ingrid!!

xx Irene

Margot zei

Mooi! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Marcella zei

Prachtige kleuren .
Een hele mooie kaart weer.
Fijn weekend
Groetjes Marcella

Marjan zei

Prachtige kaart! mooi zoals de vlindervleugels het kantachtige van de doily versterken. Fijn dat je meedoet met DCL. Fijn weekend!

Claudia's kaartjes zei

Hoi Ingrid,

Opdracht geslaagd zou ik zeggen. Je kaartje is prachtig.

grtjs
Claudia

Giny zei

nou, dat is je goed gelukt zou ik zeggen!!
De kleurtjes uit het kopje komen terug in je kaartje.
Geweldig mooi!!

Lieve groet Giny

Anoniem zei

Prachtig hoe je de kleuren hebt verwerkt, supergaaf kaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

marja kenter zei

Wat een mooie kleuren. Mooie kaart.
Groetjes Marja.

Ellen zei

Je hebt de kleuren en lijnen van het kopje mooi terug laten komen op je vlinderkaart! Prachtig, Ingrid.

Renate zei

Je hebt er echt een juweeltje van gemaakt. Super mooi kaartje.

-xies- Renate.

Rosina zei

Dat heb je weer heel mooi gemaakt Ingrid, heel mooi in deze bruintinten....


groetjes Rosina

GerJanne zei

heel gaaf kaartje. Mooi met die vlinders en de doily.
Nog een week en dan ben je even van de wereld, he?
Veel voorpret gewenst!
Groetjes,
GerJanne

Hermien zei

Mooi stijlvol kaartje Ingrid prachtige kleuren heb je gebruikt

Groetjes hermien

Cornelie zei

Altijd mooi deze kleuren combi! Erg mooi kaartje geworden!

Ellen zei

Wat een mooie kaart!
Leuk dat je meedoet met DCL.
Groetjes Ellen

anja curvers zei

Heel erg mooi gedaan. Leuk dat je meedoet bij DCL.

Rosalien Zwackhalen zei

Een prachtig kaartje. :) Leuk dat je meedoet met de DCL.