Mijn vlinders lagen nog op de tafel om er mee aan de slag te gaan.
Weer de Butterfly Basics met de bijbehorende Butterflies Thinlits dies van SU gebruikt.
Verder is alles weer van SU wat ik heb gebruikt.
Later deze week nog meer leuks met deze set, wordt vervolgd!! Fijn weekend
Later deze week nog meer leuks met deze set, wordt vervolgd!! Fijn weekend
Deze kaart doet mee bij: DCL - challenge#227


18 opmerkingen:
Oh...wat PRACHTIG Ingrid.
Het zulke mooie kleuren bij elkaar....een schitterende kaart.
Groetjes en een fijn weekend,
Diny
Twee super leuke vlinderkaarten Ingrid!!
xx Irene
Mooi! Bedankt voor het meedoen met de DCL.
Prachtige kleuren .
Een hele mooie kaart weer.
Fijn weekend
Groetjes Marcella
Prachtige kaart! mooi zoals de vlindervleugels het kantachtige van de doily versterken. Fijn dat je meedoet met DCL. Fijn weekend!
Hoi Ingrid,
Opdracht geslaagd zou ik zeggen. Je kaartje is prachtig.
grtjs
Claudia
nou, dat is je goed gelukt zou ik zeggen!!
De kleurtjes uit het kopje komen terug in je kaartje.
Geweldig mooi!!
Lieve groet Giny
Prachtig hoe je de kleuren hebt verwerkt, supergaaf kaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby
Wat een mooie kleuren. Mooie kaart.
Groetjes Marja.
Je hebt de kleuren en lijnen van het kopje mooi terug laten komen op je vlinderkaart! Prachtig, Ingrid.
Je hebt er echt een juweeltje van gemaakt. Super mooi kaartje.
-xies- Renate.
Dat heb je weer heel mooi gemaakt Ingrid, heel mooi in deze bruintinten....
groetjes Rosina
heel gaaf kaartje. Mooi met die vlinders en de doily.
Nog een week en dan ben je even van de wereld, he?
Veel voorpret gewenst!
Groetjes,
GerJanne
Mooi stijlvol kaartje Ingrid prachtige kleuren heb je gebruikt
Groetjes hermien
Altijd mooi deze kleuren combi! Erg mooi kaartje geworden!
Wat een mooie kaart!
Leuk dat je meedoet met DCL.
Groetjes Ellen
Heel erg mooi gedaan. Leuk dat je meedoet bij DCL.
Een prachtig kaartje. :) Leuk dat je meedoet met de DCL.
Een reactie posten