Christmas in...


Nog een weekje te gaan en we zitten al helemaal in kerstsfeer.
Dit is de eerste keer sinds jaren dat ik totaal geen kerststress heb gehad wat betreft mijn kaarten.
De onderstaande kaarten heb ik gemaakt voor een workshop, gegeven bij mij thuis.
Ik maakten ze in twee varianten, met twee verschillende teksten.


Ik heb alle materialen van SU gebruikt, en van de krans ben ik nog steeds helemaal weg van, dus waarschijnlijk zullen jullie die volgend jaar wel vaker tegen komen. Heel veelzijdig in het gebruik.
Afgelopen zondag stond ik op de kerstmarkt hier in de buurt, en het was zowaar lekker weer, een heerlijk zonnetje in de middag en genieten maar. De verkoop was niet heel groot, maar we hebben er van genoten, en mensen zien dat toch wat je allemaal maakt.
Buiten kaarten, labels en doosjes, had ik ook nog kransen, en home materialen die ik had opgepimpt, of opnieuw geverfd had.
Ik bedank jullie weer voor het langs komen, en binnenkort ga ik het bloggen weer oppakken, nu ik weer wat meer rust heb gekregen.

Reacties

  1. Niet alleen de kransen maar ook de teksten zijn super!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ingrid,
    wat leuk om deze kaarten te zien. Ze zijn gaaf! Ik heb deze stempels gewonnen en de stansen van mijn kinderen voor mijn verjaardag gekregen. Ik heb nog geen goede inkt, dus voor mij wordt dat volgend jaar. Maar daar heb ik al een leuk idee voor....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaartjes en die krans is erg mooi inderdaad. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De su krans is idd erg mooi, en ook erg veelzijdig. De tekst is ook erg mooi! kortom, twee heel geslaagde kaartjes!
    Fijn dat je kerstmarkte geslaagd was!!
    Fijne dag, groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk he, geen kerststress...Je kaartjes zijn prachtig, die krans is echt super!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaartjes! Die kransen zijn wel zo gaaf. En banners: altijd goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En toch weer anders als op onze workshop, de krans zal wel een "gouwe ouwe" worden, heel veelzijdig

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi is deze krans Ingrid, de kaartjes zijn dan ook prachtig

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ingrid,

    Had ze al voorbij zien komen maar hier ook even reageren 2 beautys van kaarten.

    Gr.... Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaartjes Ingrid, en je tasjes hier onder zien er ook geweldig leuk uit!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaarten Ingrid. Die mal van de kerstkrans is erg mooi. Vroeger had ik plaatjes van zo'n krans, maar dat was een knipwerk van jewelste. Lekker rustig, dat je nu kan relaxen.
    En wat je kerstmarkt betreft, die zijn overal aan het slechter worden. Mensen kopen toch liever een stuk wild, om goede sier mee te maken, dan kaarten of hebbedingen.Jammer van al het werk van alle hobbyisten. groetjes leny w

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.