donderdag 2 oktober 2014

Christmas in....

Het is weer tijd voor een kerstkaartje te plaatsen. 
Jullie hebben vandaag de hele dag nog de tijd om mee te doen met de challenge van 52 weeks off.....met als thema kerstman. 
Ik ben weer aan de slag gegaan met een stempel van het kruidvat van de kerstman. 



Ik gebruikte gewoon papier voor deze kaart, het is van SU. Een mooi lintje om het af te maken. 
Ik kijk weer uit naar jullie leuke kaartjes, als ik vandaag nog ergens een kopje tijd vind kom ik kijken en anders zeker morgen. 
Gaan jullie mee kijken wat Nelleke heeft gemaakt voor 52 weeks off......? 

23 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk kaartje, Ingrid!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Antoinette Voorn zei

Je kaart is schitterend!

Monique zei

Prachtige kaart Ingrid. Die stempel is geweldig maar het papier is ook super.
Fijne dag, liefs Monique

Ans Gilbert zei

wat een mooie combi van stempel en papier, leuk het lint met strik, ziet er weer prachtig uit,
liefs Ans

Diny zei

Wauw....wauw....wat PRACHTIG Ingrid!
Mooie kleuren ook ....ook je vorige kaartjes zijn super! Op de een of andere manier zie ik van jou niets meer binnenkomen bij mij...wat raar he! Ik ga het in de gaten houden....wil niks moois van je missen!

Groetjes Diny

Rosina zei

Je kerstkaartje voor deze week is ook weer schitterend Ingrid, wat een mooi papier heb je gebruikt en ook de stempel van de kerstman is prachtig...en het strikje is ook een leuk accentje....

groetjes en een fijne donderdag
Rosina

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel mooi!
De kerstman zo op je kaart verwerkt, erg mooi.

Groetjes Ida

Marcella zei

Hele mooie kerstkaart met deze stempel .
ga hem ook weer eens gebruiken hij is zo wel erg mooi .
Groetjes Marcella

Judith Liefting zei

Hij is gaaf Ingrid!

Renate zei

Deze nostalgische kerstman is een pareltje op je strakke kerstkaartje. Super mooi gemaakt.

-xies- Renate.

marja kenter zei

Mooi en stijlvol!
groetjes Marja

Misseke zei

Een pracht van een kerstkaart Ingrid - leuk met die kerstman.
Groetjes,
Misseke

GerJanne zei

Hoi Ingrid, wat kan het toch ontzettend druk zijn he? maar het is je weer gelukt om een kaart te maken voor de donderdag kerstkaartdag. EN wat een mooie stempel is het toch van die Kerstman.
Mooie kleurencombi is het!
Groetjes,
GerJanne

Nelleke zei

Wat is deze leuk zeg, de kleuren alleen al die vind ik zo mooi. Ik zag ook je kaartjes van zondag die doen het ook goed, echt ook heel verschillend. Groetjes, Nelleke

Irene zei

Schitterende combinatie van kleuren en de ongekleurde stempel past er perfect bij Ingrid, zou er meer zo maken als ik jou was!!

xx Irene

Sarah - Crea S zei

Ingrid wat 'n leuk kaartje is dit weer! Ikzelf heb ook die stempel van de kerstman en wat heb jij 'm leuk verwerkt. Zeker onthouden. Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Unknown zei

Oh mooi! Wat een gaaf idee zo met deze mooie Kerstmannenkop! Stijlvol hoor! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Marjan zei

Ja!! Gaaf, die combinatie van neutraal papier met dessin met het rood. Vind je kaart echt erg mooi! De strik met touw maken het echt af!!

karien zei

wat een leuk kerstkaartje,Ik ben volger van je geworden.
Ik ben benieuwd naar je volgende creaties
Groetjes Karien

Wybrich zei

Wat een mooie kaart Ingrid, en wat past het papier mooi bij de stempel!
Leuk met de rood accenten!

Mariken zei

Prachtig is dit! Heel mooi, die gestempelde kerstman in kraftkleur. Super met dat rood!
Fijne avond!

Marfien zei

Mooi kaartje Ingrid, mooie kleurtjes. Ben alleen geen fan van de kerstman ( al lijkt deze wel wat op sinterklaas)

Ellen zei

Mooi stempel, zeg! En dat 'gewoon' van het Kruidvat! Gaaf dat je in kraft hebt gestempeld en verder ook veel kraft hebt gebruikt. Ik vind dat echt heel mooi.
Fijn weekend, Ellen