dinsdag 21 oktober 2014

CAS kaart - kerst

Nee, het is nog geen donderdag maar toch heb ik al een kerstkaartje voor jullie om te laten zien. 
Bij Crazy for Cas vragen ze om een one layer stamped kaart, dus een kaart waar je alleen maar op mag stempelen, deze keer is het ook toegestaan om sequins of parels te gebruiken. 
Ik ben aan de slag gegaan met mijn nieuwe stempelset van SU Endless Wishes - deze set is gemaakt van Photopolymer, wat dus helemaal doorzichtig is, en dat is nieuw voor SU. Maar het is een super mooie set, vooral de teksten ben ik helemaal weg van, kijk eens hoe mooi deze geschreven zijn.  

Hieronder zie je hoe de set en de kleuren die ik heb gebruikt, de rode kleur zit er niet bij bedenk ik me nu. Foutje.....


Deze kaart doet mee bij: Crazy for Cas - one layer stamped card.
Verder ben ik druk bezig met de voorbereidingen van de workshop die ik Donderdag ga geven, hij zit nog niet vol, dus woon je in de buurt, kom gezellig langs. We gaan een kaart maken van 20x10 cm....Je kan in de sidebar ook mijn facebookpagina liken, deze gaat over de workshops en de kaartje die ik maak. Zo wordt je ook van het nieuws op de hoogte gebracht.
Fijne avond, en misschien tot morgen.

21 opmerkingen:

Hermien zei

Prachtig kerstkaartje Ingrid, mooie kleuren heb je gebruikt

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Hoi Ingrid,
wat een leuke kaart! Ik zag bij een andere Ingrid deze zelfde stempelset voorbij komen! Prachtig, de sterren en de teksten! Dar ga je vast heel veel plezier van krijgen! Jammer dat Limburg niet te doen is op een avondje, maar heel veel plezier met de workshop!
Groetjes,
GerJanne

Stella zei

Wat is je kaart mooi; ja die set is eindeloos. Ben blij dat ik hem heb:)
Heel veel plezier en succes met je workshop!!

Erica ♥ zei


Een heel gaaf kerst kaartje ☺

Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Mooi kaartje! Leuk met de stempels erg leuk.

Groetjes Ida

Ans Gilbert zei

Hoi Ingrid,
je hebt een mooie, simpele, dus CAS kaart gemaakt, de stempelset is gaaf en jammer ook voor mij is de workshop, wel erg ver weg,
liefs Ans

Louise zei

Prachtig Cas kaartje, echt een gave stempelset!


gr.LOuise

sjanie zei

Mooi kaartje, Ingrid.

Liefs, Sjanie

Malika zei

Mooie kaart hoor

Malika

Judith Liefting zei

Nice! En die teksten... tja ik heb een zwak voor teksten, lettertypes etc....

Antoinette Voorn zei

Prachtige strakke moderne winterse kaartd

Anoniem zei

Wat een leuk kaartje. Vind de kleurtjes helemaal super.

Anoniem zei

Eenvoud siert!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Marjan zei

De tekstjes zijn zeker erg mooi en dat is je sterrenkaart ook!

Marlieke zei

Mooi geworden!
Fijn dat je meedoet bij CFC.

Irene zei

Prachtig zo'n rustige kaart met mooie sneeuwvlokken!

xx Irene

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooi CAS kerst-kaartje! En nog one-layer ook, dus leuk dat je meedoet bij Crazy for CAS!
Groetjes, Yvonne

Rosina zei

Heel mooi kaartje Ingrid...leuk die gestempelde ijskristallen...TOP gedaan!!!

groetjes Rosina

Wil Frutsel zei

Mooi CAS kaartje, vrolijke kleuren!!!
Liefs Wilma

anja curvers zei

Heel erg mooi hoor. Fijn dat je meedoet bij Crazy for CAS.

Diny zei

ook dit kaartje is prachtig Ingrid!

Groetjes Diny