maandag 5 mei 2014

Verjaardagskaartje

Gisteren was ik een beetje aan het bloggen en ik kwam de schets tegen van KIC, een hele leuke eenvoudige schets, en laat ik daar net van houden.
Afgelopen vrijdag kreeg ik ook van de Stampin Club van Inge artikelen binnen, dus alle reden om mee aan de slag te gaan. In de kit zitten een aantal vellen papier die door Inge worden uitgezocht. 


Het papier wat je hier ziet is uit de kit en dus van SU. Het bloemetje heb ik bij Antoinette gekocht via FB volgens mij zijn ze van Marianne Design. De fishtail is van MFT. Dit kaartje is al onderweg naar de ontvanger die vandaag jarig is. 



Dit is de schets. 
Ik wens jullie nog een fijne dag toe, en bedankt weer voor het langs komen. 


20 opmerkingen:

Malika zei

Heel mooie kaart, mooie kleuren

Malika

Claudia's kaartjes zei

Hoi Ingrid,

Wat een mooi fris kaartje.

grtjs
Claudia

Mary zei

hoi Ingrid, ik heb al langere tijd geen comentaren op je blog gegeven....er ontbrak mij gewoon de tijd ervoor. Je kaartjes van afgelopen tijd zijn allemaal erg divers ebn erg leuk!!!
Ook je kaartje van vandaag is weer zo lekker vrolijk!!!
IK las dat je nu waarschijnlijk met vakantie bent.....ik wens je een hele fijne vakantie!!!!
Groetjes Mary

Marjan zei

Leuke papiertjes! En een mooie uitwerking van de schets, Ingrid. Leuk hè, om met nieuwe spulletjes aan het werk te gaan?

Marfien zei

Leuke uitwerking van de schets, heb deze ook al eens gemaakt in een smalle versie, maar ja het is net als met eten, af en toe wat andere kruiden en je hebt weer iets nieuws :-)

Misseke zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt Ingrid - ik vind hem super!
Groetjes,
Misseke

Irene zei

Ja heelmaal jouw ding en leuk Ingrid!!

xx Irene

Marcella zei

Hoi Ingrid
Even geen tijd en zie dat ik weer een hoop kaartjes bij je heb gemist
en allemaal weer erg leuk .
deze is ook weer super leuk gemaakt .
Groetjes Marcella

martina's kaartjes zei

leuk dat je meteen inspiratie heb om aan de slag te gaan, dat maakt het allemaal wat makkelijker !
een mooi resultaat in ieder geval,
grtjs,martina
x

Ans Gilbert zei

Hoi Ingrid,
Leuke sketch, ziet er simpel uit, maar jij hebt weer een prachtige kaart gemaakt, erg mooi papier, leuke bloem(en) en tekst..
liefs Ans

Unknown zei

Erg leuke uitvoering van de sketch Ingrid, wat heb je gave kleurencombinaties gemaakt, heel spannend met al die verschillende patronen! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Marijke zei

Leuk en vrolijk van kleur is dit kaartje.
Groetjes,
Marijke

Renate zei

Lekker vrolijk kaartje. De kleurtjes spatten van mijn beeldscherm af. :o)

-xies- Renate.

Rosina zei

Heel leuk kaartje Ingrid....ook ik had met die sketch een kaartje gemaakt....

groetjes Rosina

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Wat een heerlijk vrolijk kaartje.

Monique zei

Wauw Ingrid! Wat heb ik een boel gemist. En wat zijn ze allemaal prachtig geworden. Je hebt de vaart er goed achter.
Liefs, Monique

Berlinde zei

Een heel mooi kaartje Ingrid! Leuke schets en prachtige papiertjes!
Lieve groetjes, Berlinde

Bep zei

Hoi Ingrid,

Wat een leuk en mooi vrolijk kaartje heb je gemaakt super.

Gr...Bep ☺ ☺ ☺

Anita van Merode zei

Prachtige kaart Ingrid. Heel mooi gebruikt de schets!
Groetjes Anita

Erica ♥ zei

Een hele leuke en mooie kaart ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}