donderdag 23 januari 2014

Christmas in.....

Donderdag is het weer kerstkaartjes tijd hier op mijn blog.
Deze keer aan de hand van bepaalde kleuren, gezien bij Merry Mondayblog, het is de bedoeling dat je de kleuren rood, vanille, kraft en chocolade gebruikt met een lint, en dat op een kerstkaart. 
Eerst zie je mijn uitwerking: 
Het linker papier komt uit een kerstblokje van Eline Pellinkhof- het andere DP is van Dovecraft-traditional, de ijsster is uit vellum gehaald deze is van Nellie Snellen, en er zit een brad op van het Kruidvat. Het lint is van papermania samen met nog een twine draadje, wat pareltjes om het af te maken. De stempel merry christmas is ook van Dovecraft. En de basis is natuurliijk chocoladebruine cardstock en daarop een vanille kleurige cardstock.

en bij Yvonne- 52 weeks of Christmas. 
Verder wil ik Marleen hartelijk welkom heten op mijn blog als volger, leuk dat je er bent Marleen! 
Ik wens jullie nog een fijne dag toe, en bedankt voor het langs komen. 

27 opmerkingen:

Diny zei

Prachtige kerstkaart Ingrid!
Mooie warme kleuren heb je gebruikt.....heel erg leuk gedaan.

Groetjes Diny

Anita Meijer zei

Wat een prachtige kerstkaart Ingrid, ik vind hem supermooi.
Liefs van Anita

Sabine zei

wat een mooi kaartje heb je gemaakt. Mooie kleuren ook. Liefs Sabine

Ellen zei

Ook bij jou is het donderdag kerstkaartemdag ;) Mooi is deze. Vind dat label met die fishtail onderkant erg gaaf.
Fijne dag, Ellen

Wil Frutsel zei

Mooie kaart met schitternd papier, mooi gemaakt. liefs Wilma

Marcella zei

Hoi Hoi
Prachtige kerstkaart weer erg mooie kleurtjes zo bij elkaar .
Groetjes Marcella

Judith zei

Goed gelukt, mooi!

Brendaxx zei

Ik vind m super! Heel erg mooi!

anja curvers zei

Super hoor heel erg mooi gedaan.

Rosina zei

Heel erg leuk is jouw kerstkaartje weer Ingrid...mooie sketch en de kleurtjes zijn ook geweldig!!!

groetjes Rosina

Anoniem zei

Mooie kleurtjes. Kaartje is weer leuk!
groetjes, Bernadet

Irene zei

Super leuk Ingrid, Kraft doet het toch altijd zo goed en de indeling en kleurencombinatie vind ik enig!!

xx Irene

Misseke zei

Superleuke kerstkaart Ingrid - super gedaan!

Groetjes,
Misseke

Sylvia zei

Prachtige kerstkaart, Heel mooi gedaan.

Groetjes Sylvia

martina's kaartjes zei

helemaal mooi en geslaagd hoor !
grtjs,martina
x

corryskaart zei

dit ziet er heel gaaf en mooi uit zo leuk met label en grote ster
groetjes corry

Ans Gilbert zei

Prachtig Ingrid,
ik vind dit zo'n mooie kaarten, ga hem vast een keer liften..het ziet er prachtig uit,liefs Ans

Marjan zei

HEEL heel gaaf, Ingrid! Mooi zijn de warme tinten gecombineerd met het romige en dan de prachtige ster als blikvanger!

Fabiola zei

superbe et élégante, c'est une réussite, biz

Notes by Nina zei

Beautiful card, I love the soft look and darling snowflake. Thank you for joining us for Merry Monday.

Anoniem zei

Pittig klein kaartje Ingrid....super kleuren combinatie!!
Lieve groetjes van Gerie

Yvonne zei

Heel leuk gedaan Ingrid. Ik heb die bradjes ook nog liggen van het Kruidvat. Je brengt me weer op een ideetje. Hele mooie kleurtjes ook bijelkaar.
Groetjes,
Yvonne.

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Wat schitterend mooi gemaakt.

Super.

grtjs
Claudia

Nelleke zei

Je bent de laatste vandaag. Ik zag je kaartje al tevoorschijn komen en vond hem gelijk al leuk. Ik heb de indruk dat deze niet zo heel groot is, maar ik kan me vergissen natuurlijk. Welterusten. groetjes, Nelleke

Bonnie zei

What a pretty snowflake, Ingrid! I love that tag and banner too! Great use of these colors! Thanks for sharing with us at Merry Monday!

LeAnne zei

Just a beautiful card...I love the rustic country feel you've created! Fabulous! Thanks so much for playing with the Merry Monday challenge this week!

carol (krillsister) zei

Beautiful card. Love your layout.