donderdag 2 januari 2014

Christmas in........

Ik ga ook in 2014 weer proberen om iedere donderdag een kerstkaart te plaatsen, dat scheelt wel een hele hoop stress op het laatst, en het mooi is vind ik, dat je heel veel verschillende kerstkaarten hebt.
Dus heb ik mijn tas weer tevoorschijn getoverd met alle kerstspulletjes erin, en ik heb deze onderstaande kaart gemaakt. 
De basis is wit, met daarop kraft ribbelkarton van Joy!, daarop DP van de action, een stans met de boompjes en de hertjes, en ook de ijsster die ik heb gebruikt zijn van MD, de stempel is van Dovercraft. 
Deze kaart doet mee bij de 52 week off...-bij Yvonne. 
Bedankt voor het langs komen en je reactie. Geweldig om te lezen altijd. 

18 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Een goed begin van het jaar 2014 met dit prachtig winters kaartje !

Rosina zei

Prachtig kerstkaartje Ingrid , leuke stansjes gebruikt....Een goed voornemen om elke week een een kerstkaartje te maken
Dat vond ik vorig jaar heel leuk om te doen en veel minder stress aan het einde....
Groetjes Rosina

Judith zei

Happy New Year, Ingrid!
Ik heb een hoop mooie kaarten gemist. Je blogheader is ook leuk!

Unknown zei

hey ingrid,
daar heb je helemaal gelijk in, zo is het inderdaad minder stress
groetjes

Erica ♥ zei

Wat een goed voornemen, suc6 ermee,
dit is al een hele mooie kaart !

Een heel goed begin van het nieuwe jaar
met heel veel leuke dingen en knutselen.
De allerbeste wensen voor 2014,
op een mooi en creatief jaar ☺

Veel liefsss van Erica ☼

Unknown zei

Allereerst een supergoed 2014 gewenst!! Dat het maar een goed jaar voor je mag worden Ingrid!
Heel slim van je om dit goede voornemen te hebben, succes ermee, dit is in elk geval een supermooie start,
je kaart ziet er top uit! Liefs, Ira
Ira’s Crea Corner

Nelleke zei

Wauw wat een mooie combinatie van papier en kleuren.
Slim om verder te gaan. Ik wil het jaar door ook wel wat maken, maar elke week?
Er liggen er nog een paar om af te maken en dan ook weer andere kaarten maken, heb ik zin in.
Groetjes, Nelleke

Anita Meijer zei

Hij is prachtig Ingrid, ik vind het weer een supermooi kerstkaartje.
Liefs van Anita

Misseke zei

Schitterend kerstkaartje Ingrid - heel mooi samengesteld - ik vind hem heel mooi.

Groetjes,
Misseke

corryskaart zei

hoi ingrid
nou je nieuwe jaar begint prachtig met deze erg mooie kaart!
groetjes van corry

Diny zei

Wauw....wat een leuk kerstkaartje heb je gemaakt Ingrid!
Een prachtig begin van het nieuwe jaar!

Groetjes Diny

Miranda V zei

Dat is meteen een hele mooie eerste kerstkaart! Knap hoor, dat je dit heel het jaar wilt doen! Succes en veel plezier weer met deze uitdaging.

GerJanne zei

Superleuk kaartje Ingrid.
het hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn om een mooi kaartje te maken.
En nu je eigen sketch ;-))
Ik hoop weer veel mooie creaties op je blog te mogen bewonderen dit jaar en dat we maar weer veel inspiratie bij elkaar mogen opdoen!
Lieve groet,
GerJanne

Sarah - Crea S zei

Wat een leuk kaartje Ingrid. Ik hoop dat het je lukt om vaker een kerstkaart te maken, we hebben immers al druk genoeg tijdens de feestdagen :) Liefs,
http://littlecreass.blogspot.com/

Gerdine zei

Heel gaaf! Vooral die hertjes!

Wil Frutsel zei

Hoi Ingrid, mooi winterkaartje heb je gemaakt. En ik vind het heel leuk dat je ook volger van mijn blog bent geworden. Ik wens je een heel voorspoedig en creatief 2014. liefs Wilma

Berlinde zei

Ik vind het een prachtig kaartje Ingrid en een goed voornemen om iedere week een kerstkaartje te proberen maken.
Ik wens je een mooi, gezond en creatief 2014!
Lieve groetjes, Berlinde

Jolara zei

super gaaf ! Liefs joyce