Verjaardagskaartje

Ik plaats vandaag twee blog berichten, deze is om nog mee te doen met de schets van MFT, ik ben een groot fan van de dynamics en stempels er van. Gisteren ben ik bezig geweest met een blokje DP van Basic Grey en daar heb ik verschillende kaarten van verschillende schetsen mee gemaakt, waarvan deze er eentje is, de rest laat ik nog wel eens zien.
De cirkel en de bloemen en de speech bubble frame, de stempel zijn allemaal van MfT. Een twin touwtje onder het bloemetje maken het af. Ik vind het wel leuk om het frame op deze manier te gebruiken, leuk idee. 


Deze kaart doet mee bij: MFT stamps- wednesday stamps
Tot strakjes! 

Reacties

  1. Prachtig weer Ingrid,. Een hele fijne jaarwisseling.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk kaartje, heel mooi !

    Hele fijne gezellige dagen nog gewenst,
    lekker genieten en knutselen.
    Een prachtig, geweldig en goed uiteinde
    en de allerbeste wensen voor 2014 ☺

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.