vrijdag 11 januari 2013

Schets#2

Bij OmaDee is weer een uitdaging waar je aan mee kan doen.
Ik heb het papier gebruikt van MME Honey Cake.
Cirkelstans van MFT, scalloped cirkelstans van boekenvoordeel, randjes beïnkt met Tim Holtz distress inkt, knoopje is een stans van MD, lintjes. Dit is mijn creatie.

Dit is de schets van Cornelie


4 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Ingrid,

Wat leuk dat je meedoet met de schetsuitdaging. Vind je kaartje erg leuk, mooi papier.

Groetjes,
Miranda

sandra_w zei

Prachtige kaart Ingrid!
Leuk dat je meedoet met de schets uitdaging!

Groetjes
Sandra

Cornelie zei

wat een leuke uitwerking!! Dank je wel dt je mee doet bij oma dee!!

Mariëtte zei

Mooie kaart heb je gemaakt van deze schets. Ik heb je blog bekeken, je maakt mooie kaartjes. Ik hou van die stijl en ga je volgen! groetjes Mariëtte