zaterdag 26 januari 2013

Liftchallenge #34

Deze keer kan er een kaart gelift worden met vierkantjes, een erg leuke uitdaging, want daar kan ik me wel helemaal in vinden!! Dit is mijn uitwerking het papier is van EP, Note to Self, wie kent ze niet uit de jaren '70 de schijfjes in de viewmaster? Hier zitten ze in het papier, en ik heb ze als extra accent gebruikt op de vierkantjes. Ik vind het wel wat hebben .
Fijne dag!

En dit is de voorbeeldkaart


8 opmerkingen:

Marjan zei

Heel mooie uitwerking met die schijfjes uit de viewmaster! Ze geven een beetje stoer effect. Bedankt voor je deelname aan de Liftchallenge.

Lindeke zei

Heel mooi! Die viewmasterschijfjes vind ik origineel gevonden!!

Nadine zei

Stoere kaart Ingrid, leuk papier ook! Fijn dat je weer met ons meedoet!

Mariëtte zei

Wat een plaatje. Ik die schijfjes echt super. Wat heb ik vroeger uren naar die plaatjes zitten kijken. groetjes Mariëtte

Wilma zei

Erg leuk gedaan! Ik krijg spontaan een flashback:)

Ingrid Reyners zei

Leuk hé Mariette! Ik heb ook heel wat uren zo gezeten, en maar klikken en kijken :-))

Cornelie zei

Leuk strak kaartje heb je er van gemaakt. Fijn dat je meedoet!

Margot zei

gaaf! had vroeger ook zo'n viewmaster, geweldig was dat!