maandag 4 november 2019

kerstlabel...


*Stampin' Up! bestellen 12 november*
*workshop kerstkaartjes maken - 28 november*
#For english visitors, please use Google Translate, you can find it on the sidebar, on my blog#


Hey hallo, 
Welkom bij een nieuwe blogpost, 
hebben jullie genoten van het weekend ? Er staat weer een 
nieuwe week op ons te wachten. Vorige week heb ik even 
een inhaalslag kunnen maken, voor kaartjes die mee doen met challenges..

Ik moest dit label nog verder af maken, de basis en de huisjes lagen klaar, 
maar toen ? Gisteravond heb ik het afgemaakt, want ik wist 
hoe ik het verder moest doen...Wat een dilemma.. 

Ik ben met de huisjes van From out house to yours aan de slag gegaan,
wat een gave huisjes zijn dit.. En ik heb er een beetje een landschap in de sneeuw van gemaakt..
Met allerlei kleuren blauw een achtergrond - sneeuw....


Dit kerstlabel doet mee bij;  #DCL-319

Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden..
Onderaan zie je de productinfo...
Tot later deze week..... 








Product List

16 opmerkingen:

Daphne zei

Wat een ontzettend leuk label maakte je!!
Gek is dat hè, soms weet je gewoon niet hoe je iets af wil maken, maar gelukkig kwam er een leuk idee opborrelen bij je.
Ik vind het echt héél erg leuk en mooi.

Marjan zei

Echt erg gaaf, Ingrid!! Fijn dat je meedoet met DCL!

GerJanne zei

Wauw ik vind hem echt ontzettend leuk! Die huisjes, net een paar straten in een zuid Duits dorpje in de sneeuw...

Rosina zei

Heel moo deze winterse tag Ingrid...zo leuk met die huisjes op verschillende hoogtes...

groetjes Rosina

Elly zei

Hij is erg mooi Ingrid.
Groetjes Elly

Caroline Cards zei

Prachtig winters label!
groetjes, Caroline

Colien zei

Heel mooi label, prachtig sfeertje!
grtz Colien

Ingrid Reyners zei

Dank je Colien...

Ingrid Reyners zei

Dank je Caroline..

Ingrid Reyners zei

Dank je Elly..

Ingrid Reyners zei

Dank je Rosina..

Ingrid Reyners zei

Ja lijkt er inderdaad op. Bedankt voor je reactie...

Ingrid Reyners zei

Dank je Marjan..

Ingrid Reyners zei

Dank je Daphne..

Ellen zei

Mooi deze sfeervolle kersttag. Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes Ellen

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooi label Ingrid! Ik gebruik de huisjes ook regelmatig, ze zijn echt SU-per leuk. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL! Groetjes, Yvonne