CASE je kaartje......

*Stampin'Up bestellen 24 april, geef je bestelling die dag voor 10.00 uur door*

Hey hallo

Welkom bij een heerlijke zondag, hier is het zojuist gaan regenen, dus reden om snel achter mijn laptop te kruipen en even wat zaakjes af te handelen. 
Deze kaartjes stonden nog te wachten om op mijn blog geplaatst te worden. 
Laatst schreef ik al dat op Facebook een besloten groep met Nederlandse demo's is, daar is sinds kort wat nieuw leven in de brouwerij geblazen, en is met begonnen met wat challenges te houden. 
Twee keer per maand wordt er een kaartje op het blog geplaatst, en is het de bedoeling dat je het kaartje gaat CASEn ( Copy And Share Everything)

De eerste twee kaartjes zijn mijn uitwerking en het laatste kaartje is het voorbeeld kaartje wat je moet CASEn. Het eerste kaartje is geschikt voor een tiener die binnenkort jarig is... 




Het onderstaande kaartje is een opdracht, het moest een kaartje met sterkte erop zijn, geen condoleance kaartje....  



Het kaartje wat je moet CASEn 


En mijn dochter Lieke zit al een jaar niet meer op het voortgezet onderwijs, maar vorig jaar heeft ze het Gala op school gemist, gelukkig is haar vriendin twee keer blijven zitten waardoor zij als introducee mee mocht. Lieke zie je rechts, met het blauwe broekpak aan, en links van haar staat Lieke haar vriendin, voor verwarring zorgt het af en toe wel, Lieke en Lieke. 
Dus vrijdag had ze gezellig een  Galafeestje van haar oude school, Het was leuk geweest. 


Ik ben dit weekend druk geweest in de tuin en zo tussendoor met de kerstkaartjes. Ik hou van ver vooruit werken, dus als ik vanavond klaar ben, ben ik voor twee maanden weer vooruit gewerkt, heerlijk, daar hou ik van....
Geniet nog van de zondag..... 







Product List
Versamark Pad
[102283]
€ 10,50
Embossing Buddy
[103083]
€ 7,50
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00
Big Shot
[143263]
€ 120,00
Grid Paper
[130148]
€ 13,50

Reacties

  1. Mooi zoals je de kaart "gecased" hebt Ingrid. Duidelijk herkenbaar hoor. Inderdaad leuk dat Lieke nu toch naar het gala kon.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoe je de kaart hebt geCASEd, tof resultaat!
    Gaaf dat Lieke toch nog naar het gala kon, ze zag er prachtig uit!
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gedaan, Ingrid!
    En de foto van Lieke zag ik al op FB. Wat leuk dat ze het nu toch meemaakte. Wat zijn die meiden toch mooi op die leeftijd en z eheben het zelf vaak niet zo in de gaten...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart! Fijn dat je dochter zo toch nog naar een galafeest kon!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.