Kerstkaart week 50


 Hey hallo, 
En welkom bij een nieuwe donderdag met kerstkaartjes. 
Vandaag ben ik aan de beurt om samen met Colien mijn kaartje te laten zien 
op het blog van 52 WTC. 
Ik had mijn kaartje al klaar, want ik werk nu eenmaal graag vooruit, maar ik was van de week mijn hobbyruimte aan het opruimen, en kwam nog kerstpapier tegen, wat we gekregen hadden van Hermien, toen we DT weekend hadden van Knutsels en Kadootjes. 
Ik ben met al het papier aan de slag gegaan, ik heb alleen de stempels van het boompje, het rendier en de nieuwe stempels van Stampin'Up!
  We must Celebrate  toegevoegd. 


 Jullie zien het, dat ik veder niet veel heb hoeven toe te voegen om een leuk kaartje te creeeren, Hermien had alles in een tasje gedaan. De houten sterren komen ook uit haar tasje. 

Klik op de afbeelding om naar het blog te gaan. En kijk even wat voor leuks Colien heeft gemaakt. 


Hopelijk doe je ook vandaag weer gezellig met ons mee. 



Reacties

  1. Hele leuke kaartjes, wat een gaaf papier..
    Je hebt er een prachtige serie meegemaakt!!

    fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes, die met de cirkels vind ik bijzonder leuk! Mooi verwend geweest door Hermien!
    Fijne donderdag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk, Ingrid! Mooi papier is dat, mooie kleuren.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat mooie kaartjes, leuke stempels en heel mooi papier ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige serie Ingrid....wat een mooie kleurtjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn leuke kaarten geworden Ingrid.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zijn weer hele leuke kaartjes Ingrid...en het papier komt me heel bekend voor...
    KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gave kaartjes, Ingrid, leuke frisse uitstraling!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.