Kerstkaart 21 en start challenge

Vandaag de laatste donderdag van mei start er weer een nieuwe challenge..
Deze keer mocht Lia het onderwerp bepalen.. 

Shine on..

heel toepasselijk, met de kerst, want in de donkere dagen voor kerst, gebruik je vaak gezellige sfeerverlichting en lampjes..
Ik gebruikte de set met de muisjes, een muis heeft een lichtslang vast. 
Ook heb ik bovenin nog wat lampjes gehangen.. 


De achtergrond heb ik geembost..
Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren, en dat je mee doet met ons.. 



Op het blog vindt je nog meer voorbeelden..
Klik op de afbeelding om naar het blog te gaan, en te kijken wat mijn DT maatjes allemaal gemaakt hebben..
Fijne dag, enjoy... 


Reacties

  1. Wat een schattig stelletje, deze muisjes achter elkaar aan! Fijne dag, geniet van het mooie weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze feestelijke muisjes zijn helemaal in stijl, en de feestverlichting maakt het nog eens extra gezellig! Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief kerstkaartje met de muisjes, mooi die lampjes bovenaan.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er 'shinet' genoeg op jouw kaart! Leuk al die lichtjes bovenin,maar ook de muisjes zelf zorgen voor genoeg verlichting. Gezellige kerstkaart is dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ingrid,
    wat een leuke kaart, enige muisjes!
    Ik hoop mee te doen. Mei is een drukke maand voor me, vol met leuke dingen...maar een kerstkaartje moet toch lukken.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief met die muisjes. Leuk thema, ik wil graag meedoen alleen is het einde van het schooljaar altijd zo druk en ben ik precies altijd te laat. Zoals mijn shakerkaart vandaag...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.