Reminder Knutsels en Kadootjes

*Stampin'Up! bestellen 15 december, geef voor 10.00 uur je bestelling door*
*Stampin'Up! bestellen kan ook voor Belgie, ik woon vlakbij de grens in Belgisch Limburg*
* Wil je een kadobon voor de kerst ? Dat kan, kijk hieronder hoe ik de kadobon in pak* 


Een goede zondagmorgen gewenst!
Gezellig dat jullie hier beland zijn. 
We zijn ondertussen al weer twee weken bezig met de challenge bij K&K. 

gebruik geen rood groen op je kerstkaart

en wat hebben we al veel inzending gekregen. 
Geweldig om te zien...
Maar toch nog even een reminder vandaag. 
Ik ging aan de slag in de kleuren Sahara Sand, met grijs zwart. 
En van mijn favoriete kleuren combinaties...

Het achtergrond papier, met de notenbalken erop, en een kerstliedje is papier van vorig jaar van Stampin'Up! ik vond het zo zonde om weg te doen, dat ik het bewaard heb, en zo kun je er weer een leuk kaartje mee maken. 
De set waar ik mee werkte op dit kaartje is; Greetings from Santa 
Ik werkte met twee soorten lint, op de achtergrond zie je een beige lint, met een zilverdraad erin, en op de voorgrond een grijs - smokey slate lint - met een wit stitksel erop... 


Zoals je ziet komt er bij mij geen rood en groen voor op mijn kerstkaartje. 
Ik hoop dat ik jullie geïnspireerd heb, en dat jullie nog een keer mee doen bij K&K. 
Je kan namelijk twee keer mee doen. 
Kijk hier! wat mijn teammaatjes hebben gemaakt voor jullie...

Afgelopen vrijdag had ik een workshop, de laatste van dit jaar....
Met deze kado kaartjes maken, het is een zakje, en als je het dekseltje omhoog schuift komt het kaartje mee. 
Ik liet jullie er Hier! al enkele voorbeelden mee zien. Van een van deze voorbeelden, maakte ik voor een klant een cadeaubon voor de kerst van Stampin'Up!, ik schreef aan de binnenkant de waarde van de bon, . en pakte deze mooi in.. 
Een collega vroeg me er twee voor haar te maken. Voor de kerst, zij wou er twee waar cadeaubonnen in konden. Dus ik maakte aan de binnenkant, een klein envelopje erin waar de cadeaubon in past. 


Ze had ook wensen, zoals jullie hierboven en onder zien, Ik hoop dat het geslaagd is, ze heeft het nog niet gezien. 


Op de workshop, vrijdag maakte ze geen kerst kado kaartjes, maar voor een verjaardag. Heel leuk om te zien...Hieronder zien jullie wat ideetjes. 
Ook werden er zakjes gemaakt, voor het bestek in te doen voor op de kersttafel... 

Hieronder zien jullie de nieuwe catalogus en de SAB folder, deze gaat in op 4 januari. 
Wil je hem ook ontvangen stuur me dan een berichtje. 
Deed je het afgelopen jaar een bestelling dat krijg je hem gratis toegezonden, deed je dat niet, dan betaal je de verzendkosten...


ik ging afgelopen week al aan de slag met wat nieuwe spulletjes. 
De catalogus staat weer boordevol nieuwe ideetjes en producten. En door de SAB periode nu natuurlijk heel interessant om te gaan bestellen. Bij een bestelling van €60.00 mag je namelijk al een gratis product uit de SAB folder uitkiezen...

Fijne zondag gewenst.... 

.

Reacties

  1. Wat een leuke creaties allemaal weer Ingrid....een prachtig kaartje heb je gemaakt en ook die cadeauzakjes zijn geweldig, het zal vast een gezellige workshop geweest zijn...

    groetjes en een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart !!!!!
    Die zakjes zijn ook top !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ingrid, je kaart is supermooi! De kleuren maken het heel chique. Je andere creaties zijn ook prachtig. Alleen zijn je foto's niet helemaal scherp. Zie jij dat zelf ook? Of ligt het aan mijn computer?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi GerJanne, het kan zijn dat ze niet scherp zijn met de telefoon genomen, toen ik ze plaatste is het me niet op gevallen. Ik zit nu ook op de telefoon, zal op de pc nog eens kijken , groetjes Ingrid

      Verwijderen
  4. Je kaart voor K&K is schitterend Ingrid....die ga ik onthouden!
    Ook de rest ziet er allemaal heel erg leuk uit!
    Ik zie de foto's ook niet scherp net als GerJanne.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi kaartje Ingrid.
    En ik zag dat je aan de slag bent gegaan om je voorraad met geboortekaartjes weer aan te vullen.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje in grijs/crème/wit! En wat een gaaf cadeauzakje, dat is al een presentje op zich! De resultaten van de workshop zien er goed uit.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoor, jouw kerstkaart in deze tinten. Heeft wat chiques. Tijdens de workshop zijn ook mooie dingen gemaakt. Leuk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.