Theekopjes

Stampin'Up! heeft van die leuk stempels A Nice Cuppa... , stempels met die leuke theekopjes...
Ik heb ze eigenlijk nog te weinig gebruikt vind ik zelf, maar dat komt zeker niet omdat ik ze niet mooi vindt....
Mijn collega is morgen 25 jaar in dienst, en ik heb voor andere collega's al verschillende kaarten gemaakt voor haar....Dus ik  weet voor een gedeelte wat ze allemaal aan kaarten gaat krijgen, daarom wilde ik iets anders maken....
Een kaart met de theekopjes, ze is een theedrinker, dus dat komt wel goed...
Ik maakte het kaartje volgens een schets... 


Het papier lag nog op mijn tafel, dus eigenlijk nog een ander papiertje erbij gezocht en het was klaar.... 
Ik stempelde op de achtergrond nog met Sahara Sand en de set Timeless Textures ook uit de voorjaarsfolder...Om het wat feestelijk te maken, deed ik de kleine banners erop, en stanste ik het hartje uit glimmend zilver papier....Nog een doily toevoegen en het was klaar!. 

Hier zie je de schets...
Deze kaart doet mee bij: FMS#227
Ik wens je een fijne maandag toe...Het begin van een nieuwe week...


Reacties

  1. Sweet teacups.....and just the right a,oint of sparkle! Glad you joined us at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk dit kaartje voor je collega Ingrid...mooi zijn die theekop-stansjes ...dat zal zeker weer wel gewaardeerd worden...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kopjes op een hele mooie kaart!
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toffe kaart en prachtige kleuren! Mooie stempels!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great card! I love the cups and doily. The sparkly heart makes it even more beautiful. Thanks for sharing with us at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk die kopjes thee! Mooie kleuren ook. Gave kaart dus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit kaartje is echt een leukerd. De theekopjes zijn zó gaaf.
    Je hebt ook wel een super stoere kleurencombi gebruikt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje Ingrid....ik vind de paarse kleur heel erg leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje Ingrid, ik ben een grote fan van deze set1

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat 'n superleuk kaartje Ingrid! Ideaal voor een thee- of koffieleut :) Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kaartje! Prachtige kleur is het!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi zeg! Schitterned kaartje. Om jou vorig kaartje moest ik lachen om het vreemd gaan. Als je zo vreemd gaat.... Is een mooie aanvulling op jou spulletjes toch. Al vind ik beide kaartjes leuk hoor, het ligt er ook wel aan aan wie je het stuurt. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. How sweet to layer those two patterned cups of coffee. Love the doily and the hint of grid in the background. Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi kaartje heb je voor je collega gemaakt, heel erg leuk die theekopjes. En het vreemdgaan is je vergeven, je hebt wel hele leuke dingetjes besteld. Je hebt drie mooie verhuiskaartjes gemaakt, de tweede is mijn favoriet.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.