Challenge - van alles wat.

 Vandaag heb ik allerlei kaartjes voor jullie om te laten zien, kaartjes die mee doen met allerlei challenges....
Maar niet voordat ik jullie bedankt heb voor de felicitaties voor mijn 50e verjaardag, mensen die me een berichtje hebben gestuurd, of een reactie achter gelaten hebben, of een kaartje hebben gestuurd, heel lief allemaal, en wat heb ik er van genoten. Ik heb een groot feest gehouden want je wordt tenslotte maar een keer 50, niet waar? Dus hartelijk dank....

Dan gaan we over naar de kaartjes van vandaag, het onderstaande kaartje heb ik gemaakt met de set de voorjaarscatalogus van Stampin'Up Rose Wonder heet die...Ik heb het eerst geembost met witte poeder, en daarna ingekleurd met daubers en inkt, en daarna uit geknipt....


Door een zwarte achtergrond te gebruiken springt het er nog eens extra uit...
Ik heb het gemaakt volgens het onderstaande kleurenpallet.... 


 Deze kaart doet mee bij : DCL#249

Dan het onderstaande kaartje, dit heb ik gemaakt met hetzelfde papier, tenminste dezelfde lijn,  en me ook iets aan het originele kaartje gehouden.... 

Het is de bedoeling dat de designer Michelle Last gecased wordt....Casen is dezelfde schets gebruiken, of dezelfde stempel, of hetzelfde papier.  Het papier English Garden DSP papier, Ook heb ik de schets in grote lijnen aan gehouden. De bloem heb ik uit het papier geknipt. 
Deze kaart doet mee bij: GDP#024

Dan heb ik als laatste nog twee babykaartjes om te laten zien.....
Ook gemaakt volgens een schets...


Gemaakt allebei met het papier Sweet Li'l Things DSP en de schattige stempelset Something For Baby....Ik maakte er een jongens variant van en een meisjes....


De jongens kaart doet mee met de challenge van RS#203
Hieronder zie je de schets die gebruikt mag worden.... 


Ik wens jullie nog een fijne dag, en bedankt voor het bezoekje, morgen weer een kerstkaartje.... 

Reacties

  1. Mooie serie Ingrid en een prachtige rozenkaart voor DCL, dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaarten !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tsjonge, jij hebt er zin in gehad. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt. Ik vind ze allemaal even mooi.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog van harte proficiat met je verjaardag !
    Een prachtige kaart met die kleuren challenge. Ook je andere kaartjes zien er mooi uit.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je prachtige kaartjes gemaakt Ingrid!
    Ik zie dat je 50 geworden bent....nog van harte gefeliciteerd hoor!
    Wat een mijlpaal he!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love your idea to use the same DSP as Michelle did, only a much more feminine take on her card. Beautiful. Thanks for playing with us this week at Global Design Project.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ben jij lekker creatief bezig geweest Ingrid...prachtige kaartjes laat je hier zien....het zijn stuk voor stuk echte toppertjes...
    En fijn dat je een leuk Sara feest heb gegeven...en daar ook heerlijk van genoten heb...
    Ik kwam er eigenlijk te laat achter dat je 50 werd...en zag het pas nadat ik je adres had opgezocht, anders had ik er een speciaaltje voor gemaakt..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaarten !!!!!!
    Nog gefeliciteerd !!!!!!!
    50 jaar !!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb jij een hoop moois gemaakt! Stuk voor stuk prachtige kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 50! Nog gegeliciteerd met het bereiken van die mooie leeftijd! Prachtige serie kaarten, zeg! Leuk dat je zo veel hebt om te laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie reeks kaarten, de eerste komt inderdaad mooi uit tegen de zwarte achtergrond. De tweede vind ik juist weer heel zacht en romantisch. De babykaartjes zijn super, heel origineel.
    Heerlijk dat je zo van je verjaardag hebt genoten.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaartjes Ingrid heel variabel maar alle 3 super mooi. Ikhad even gemist dat je 50 bent geworden, alsnog gefeliciteerd Sarah. Volgens zeggen heb je nu de wijsheid in pacht, hihi!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gave kaarten! Ik zie ze een beetje wazig, maar als ik ze aanklik zijn ze scherp! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart in dit kleurenpalet voor DCL! De andere kaarten zijn trouwens ook prachtig.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Such sweet cards! I love the snipped flowers - brilliant. Thanks you so much for playing along with this week’s CASE the Designer Challenge at Global Design Project – I’m glad you did.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow prachtige kaarten hoor stuk voor stuk heel erg gaaf gedaan. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.