Christmas in.....

Donderdag vandaag is kerstkaarten tijd op mijn blog.
Ik was gisteren toch een tijd aan het twijfelen met papiertjes, dan weer wat bij elkaar leggen, dan weer wat weg leggen, ik kwam er niet uit. Ik heb de foto van merry mondayblog erbij gepakt, en ben er letterlijk mee aan de slag gegaan. 
Uiteindelijk een kaartje, waar ik mwahhh van zeg, maar goed, ik heb een kerstkaartje. 
Ik zag bij Yvonne voor volgende week een leuke challenge geen rood en groen in je kerstkaart, dat is nu weer een leuke uitdaging vind ik, dus dat geeft me wel weer inspiratie. 
Hier mijn kaartje voor vandaag. 
Een blokje van de Action gecombineerd met een blokje van Doverkraft, de tekststempel is van de Action, en de boom is van Marianne Design, nog een paar goud kleurige sequins om het af te maken. 
En dit was mijn inspiratie foto, het enige wat je moest doen is een ornament gebruiken, maar doordat ik het allemaal niet goed meer zag heb ik de kleuren ook gekozen. 
Deze kaart doet mee bij 52 weeks off.......bij Yvonne. 
Verder wil ik mijn nieuwe volger Stella welkom heten op mijn blog, leuk dat je er bent, ik kom snel bij jouw kijken. Fijne dag, en morgen is het tijd voor een kaart voor de liftchallenge, ik heb er nog geen gemaakt, en dat kan toch niet, niet mee doen met de liftchallenge (lol)

Reacties

  1. Je kaartje is wel heel leuk geworden hoor, niets mis mee. De sketch vind ik heel leuk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kerstkaartje Ingrid...leuke accentjes erop gemaakt...GEWELDIG!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten heb je weer gemaakt. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kerstkaartje, leuk dessin papier. Zo heb ik op dit moment allemaal papier voor me liggen voor een winter kaartje, maar kom er niet uit, dus dan maar even een blog rondje doen voor inspiratie.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Ingrid, het is weer een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kerstkaart Ingrid - ik vind hem wel leuk geworden.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,

    Wat een superleuk kaartje. Kei schattig.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben gisteravond ook zo in de weer geweest met papiertjes. De grote kunst van het kaarten maken is volgens mij het uitzoeken van de juiste designpapiertjes. En dat is me toch moeilijk! Voel dus helemaal met je mee. Ik vind je kerstkaartje overigens erg geslaagd, hoor. Leuk dat label bij de cirkel.
    Gezellige avond, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is helemaal niet erg als het even niet lukt, op die manier ontdek je weer andere dingen. Ik vind hem niet lelijk maar je hebt mooiere gemaakt. En NIET liften is erger :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Soms zit het mee en soms wil het niet. Je kunt net wat Ellen zegt soms heel lang aan het zoeken naar het juiste papier. Als je hem "hebt" is die ook zo klaar. Maar het is verder een prima kaart hoor. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Er is niets mis met je kaartje Ingrid!
    Soms is het wat moeilijker om het juiste papier bij elkaar te zoeken......maar dat is je uitstekend gelukt hoor!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hiji s helemaal geslaagd hoor ! geen probleem, niet twijfelen !
    mooi resultaat
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En alweer een mooie kerstkaart voor je voorraad erbij Ingrid, je gaat goed zo! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.