Christmas in........

Ik ga ook in 2014 weer proberen om iedere donderdag een kerstkaart te plaatsen, dat scheelt wel een hele hoop stress op het laatst, en het mooi is vind ik, dat je heel veel verschillende kerstkaarten hebt.
Dus heb ik mijn tas weer tevoorschijn getoverd met alle kerstspulletjes erin, en ik heb deze onderstaande kaart gemaakt. 
De basis is wit, met daarop kraft ribbelkarton van Joy!, daarop DP van de action, een stans met de boompjes en de hertjes, en ook de ijsster die ik heb gebruikt zijn van MD, de stempel is van Dovercraft. 
Deze kaart doet mee bij de 52 week off...-bij Yvonne. 
Bedankt voor het langs komen en je reactie. Geweldig om te lezen altijd. 

Reacties

  1. Een goed begin van het jaar 2014 met dit prachtig winters kaartje !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kerstkaartje Ingrid , leuke stansjes gebruikt....Een goed voornemen om elke week een een kerstkaartje te maken
    Dat vond ik vorig jaar heel leuk om te doen en veel minder stress aan het einde....
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Happy New Year, Ingrid!
    Ik heb een hoop mooie kaarten gemist. Je blogheader is ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey ingrid,
    daar heb je helemaal gelijk in, zo is het inderdaad minder stress
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een goed voornemen, suc6 ermee,
    dit is al een hele mooie kaart !

    Een heel goed begin van het nieuwe jaar
    met heel veel leuke dingen en knutselen.
    De allerbeste wensen voor 2014,
    op een mooi en creatief jaar ☺

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allereerst een supergoed 2014 gewenst!! Dat het maar een goed jaar voor je mag worden Ingrid!
    Heel slim van je om dit goede voornemen te hebben, succes ermee, dit is in elk geval een supermooie start,
    je kaart ziet er top uit! Liefs, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een mooie combinatie van papier en kleuren.
    Slim om verder te gaan. Ik wil het jaar door ook wel wat maken, maar elke week?
    Er liggen er nog een paar om af te maken en dan ook weer andere kaarten maken, heb ik zin in.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is prachtig Ingrid, ik vind het weer een supermooi kerstkaartje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend kerstkaartje Ingrid - heel mooi samengesteld - ik vind hem heel mooi.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi ingrid
    nou je nieuwe jaar begint prachtig met deze erg mooie kaart!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw....wat een leuk kerstkaartje heb je gemaakt Ingrid!
    Een prachtig begin van het nieuwe jaar!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is meteen een hele mooie eerste kerstkaart! Knap hoor, dat je dit heel het jaar wilt doen! Succes en veel plezier weer met deze uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuk kaartje Ingrid.
    het hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn om een mooi kaartje te maken.
    En nu je eigen sketch ;-))
    Ik hoop weer veel mooie creaties op je blog te mogen bewonderen dit jaar en dat we maar weer veel inspiratie bij elkaar mogen opdoen!
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk kaartje Ingrid. Ik hoop dat het je lukt om vaker een kerstkaart te maken, we hebben immers al druk genoeg tijdens de feestdagen :) Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Ingrid, mooi winterkaartje heb je gemaakt. En ik vind het heel leuk dat je ook volger van mijn blog bent geworden. Ik wens je een heel voorspoedig en creatief 2014. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind het een prachtig kaartje Ingrid en een goed voornemen om iedere week een kerstkaartje te proberen maken.
    Ik wens je een mooi, gezond en creatief 2014!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.