Hey hallo,
Welkom bij deze laatste donderdag van de maand,
dat betekent een challenge bij 52WTC..
Jantine koos deze keer het thema van de challenge:
Cirkels op je kaart in combinatie met de kleur geel
Hey hallo,
Welkom bij deze laatste donderdag van de maand,
dat betekent een challenge bij 52WTC..
Jantine koos deze keer het thema van de challenge:
Cirkels op je kaart in combinatie met de kleur geel
Hey hallo,
Welkom bij een nieuwe post,
Een nieuwe challenge gaat vandaag van start bij Knutsels en Kadootjes..
Holland
we willen graag een kaartje zien in een Hollands thema
Gisteren hadden we een DT-dag bij Nellie, jullie horen nog wel hoe het is geweest,
Wat in ieder geval zeker was, dat dit kaartje bij een van de DT leden terecht is gekomen..
Hey hallo,
Welkom op deze donderdag in week 16 alweer..
Vandaag heb ik een kaartje voor jullie gemaakt met restjes,
een uitdrukvel van Studio Light, en wat restjes papier..
Het kaartje heb ik vorig jaar al gemaakt, maar nog niet hier laten zien..
Hey hallo,
Welkom bij een nieuwe blogpost...
Op deze donderdag heb ik een kaartje met uitzicht naar buiten,
voor het raam staat een boompje en de slee.....
Hey hallo,
Welkom bij een nieuwe blogpost...
We zijn vandaag precies op de helft met de challenge van K&K..
Maak een slimline kaart
ik maakte het onderstaande mannenkaartje
Hey hallo,
Welkom bij een nieuwe donderdag,
we zijn nog bezig met onze challenge, gekozen door Colien,
driving home for Christmas
waarmee je naar huis rijdt, maakt niet uit, verzin iets leuks..
Deze keer gaat de hele familie in een Volkswagen busje naar huis,
Alle cadeautjes en benodigdheden hebben ze bij zich...
Hey hallo,
Welkom bij een nieuwe blogpost...
Vandaag de allerlaatste dag van maart alweer.....
En het is ook de laatste donderdag, dus dat betekent dat we van start gaan met
een nieuwe challenge..
Colien koos voor:
Driving Home For Christmas
waarmee je naar huis rijd maakt niet uit, bedenk maar iets....
Ik koos heel origineel voor een auto, met een boom...op het dak
Hey hallo,
Welkom op deze zonnige zondag,
ben je ook zo aan het genieten het mooie weer ?
Vandaag start de challenge weer bij K&K..
deze keer willen we een
Slimline kaart
zien
Ik maakte een kaartje met spulletjes van MD
Hey hallo,
Welkom bij een nieuwe donderdag...
Vandaag heb ik weer een kerstkaartje voor jullie,
De beer van de vorige week doet nu ook weer mee...
Hetzelfde blokje als vorige week, alleen nu een rond kaartje..
Hey hallo,
Welkom op deze vrijdag zo vlak voor het weekend,
Afgelopen week was ik twee dagen vrij, en ik had me voorgenomen om aan de slag
te gaan met de kaart van de liftchallenge, eerst had ik al het filmpje bekeken..
En toen natuurlijk bedenken hoe ik het ging maken....
Als snel was ik erachter dat ik iets tropisch wilde gaan maken...
Ik wens je een fijn weekend toe,
Ik ga vannacht weer nachtdienst draaien, tot en met dinsdag...
Ik heb gisteren te horen gekregen dat ik WoonZorg Coördinator ben geworden,
mijn nachten zijn nog een probleem om daar iemand voor te krijgen, helemaal uit de nachtdienst
zal niet lukken, maar het is wel de bedoeling dat ik nog meer overdag aan het werk zal zijn..
Ben benieuwd, ik moet in ieder geval eens op papier gaan zetten wat ik nu allemaal nodig heb
voor deze functie, een leuke nieuwe uitdaging, deze functie heb ik ook al eens gehad in de jaren '90..
Geniet van je weekend, en ga lekker aan de slag met de liftkaart zou ik zeggen..
Hey hallo,
Welkom bij deze donderdag,
ik hoop dat je heel veel kerstkaartjes zal zien in blogland vandaag.
Vandaag een kaartje met hetzelfde papier als vorige week, van de Action,
en deze keer met een hele kollige beer, ook uit hetzelfde blokje..
Hey hallo,
Welkom bij een nieuwe donderdag,
het is even stil hier aan deze kant, veel aan het werk, dus weinig vrije tijd..
Dit kaartje maakte ik al een tijd geleden, altijd handig als je het een periode druk
hebt net zoals nu, dan heb je altijd iets aan te pakken...