donderdag 28 april 2022

kerstkaart week 17 - start challenge 52WTC

Hey hallo, 

Welkom bij deze laatste donderdag van de maand, 

dat betekent een challenge bij 52WTC..

Jantine koos deze keer het thema van de challenge: 

Cirkels op je kaart in combinatie met de kleur geel

 


Ik pakte een kerstblokje ( heel oud) erbij, waar veel vrolijke kleuren inzitten. 
Er zitten bijv ook rose boompjes op het papier. 
Het is uiteindelijk een vrolijk ogend kerstkaartje geworden, niet slecht in deze 
tijd van het jaar....

Klik op de bovenstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52WTC, 
En kijk naar de mooie voorbeelden van de gastdesigners en het team.. 

Ik wens je een mooie dag toe...




zondag 24 april 2022

Challenge K&K

Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe post, 

Een nieuwe challenge gaat vandaag van start bij Knutsels en Kadootjes..

Holland

we willen graag een kaartje zien in een Hollands thema

Gisteren hadden we een DT-dag bij Nellie, jullie horen nog wel hoe het is geweest, 

Wat in ieder geval zeker was, dat dit kaartje bij een van de DT leden terecht is gekomen.. 



Ik maakte namelijk echte Hollands pakketjes, 
met echte Hollandse snoepjes, en een blikje met een spelletje erin..







Ik had verschillende smaken snoepjes...
Zo zie je maar weer...de komende weken zie je nog meer kaartjes die ik nu gemaakt heb, 
allemaal passend bij de challenge.. 


Als je op de bovenstaande afbeelding klikt kom je op het blog van K&K..
Kijk naar de leuke voorbeelden van iedereen, doe gezellig met ons mee... 

Fijne zondag gewenst... 





donderdag 21 april 2022

kerstkaart week 16

 Hey hallo, 

Welkom  op deze donderdag in week 16 alweer..

Vandaag heb ik een kaartje voor jullie gemaakt met restjes, 

een uitdrukvel van Studio Light, en wat restjes papier..

Het kaartje heb ik vorig jaar al gemaakt, maar nog niet hier laten zien.. 


Klik je op de onderstaande afbeelding, 
dan kom je op het blog van 52WTC... 
Vandaag laten Ineke en Bep daar hun kaartjes zien.. 


meedoen kan tot 23.55 uur vanavond...
Een mooie donderdag gewenst.... 




donderdag 14 april 2022

kerstkaart week 15

 Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe blogpost...

Op deze donderdag heb ik een kaartje met uitzicht naar buiten, 

voor het raam staat een boompje en de slee.....


Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52 WTC.


Vandaag maken we de uitslag bekend van de challenge van afgelopen maand..
Kijk vooral even of je gewonnen hebt..

Een mooie donderdag gewenst..




zondag 10 april 2022

Reminder challenge K&K

 Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe blogpost...

We zijn vandaag precies op de helft met de challenge van K&K..

Maak een slimline kaart

ik maakte het onderstaande mannenkaartje


De afbeelding is van MD en de rest van de bierflesjes en glazen ook..
Een stoere versie, ik april hebben we verschillende neven die jarig zijn dus 
hij zal zeker goed ontvangen worden. 


Klik op de bovenstaande afbeelding om naar het blog te gaan van K&K. 
En kijk even naar alle mooie voorbeelden van het team...
En doe vooral gezellig met ons mee...

Ik wens je nog een gezellige zondag toe.. 




donderdag 7 april 2022

challenge maart - kerstkaart week 14

 Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe donderdag, 

we zijn nog bezig met onze challenge, gekozen door Colien, 

driving home for Christmas

waarmee je naar huis rijdt, maakt niet uit, verzin iets leuks..

Deze keer gaat de hele familie in een Volkswagen busje naar huis, 

Alle cadeautjes en benodigdheden hebben ze bij zich...


Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52WTC..
mee doen kan vandaag nog de hele dag tot 23.55 uur vanavond.. 


Ik wens je een mooie donderdag toe, echt weer om kerstkaartjes te maken..
ha ha.... 





donderdag 31 maart 2022

Kerstkaart week 13 - start challenge

 Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe blogpost...

Vandaag de allerlaatste dag van maart alweer.....

En het is ook de laatste donderdag, dus dat betekent dat we van start gaan met 

een nieuwe challenge..

Colien koos voor: 

Driving Home For Christmas

waarmee je naar huis rijd maakt niet uit, bedenk maar iets....


Ik koos heel origineel voor een auto, met een boom...op het dak



De achtergrond is een papier van een blok van de Action..
De auto en de boom zijn van Ali

Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52WTC..


Laat je inspireren door de mooie voorbeelden van het team en de gastdesginers..
en bedenk iets origineels, of doe gewoon zoals ik met een leuke auto..

Fijne donderdag gewenst.. 






zondag 27 maart 2022

Nieuwe challenge K&K...

 Hey hallo, 

Welkom op deze zonnige zondag, 

ben je ook zo aan het genieten het mooie weer ? 

Vandaag start de challenge weer bij K&K..

deze keer willen we een 

Slimline kaart

zien

Ik maakte een kaartje met spulletjes van MD


De leuke trap met de plantjes, en een tas erbij waar ook plantjes in zitten..

Klik je op de onderstaande afbeelding kom je op het blog van K&K..


En kijk mee of je hebt gewonnen in de top bent beland, 
en ook naar de voorbeelden van de gastdesigners en het team..

Geniet van je zondag..




donderdag 24 maart 2022

kerstkaart week 12

Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe donderdag...

Vandaag heb ik weer een kerstkaartje voor jullie, 

De beer van de vorige week doet nu ook weer mee...

Hetzelfde blokje als vorige week, alleen nu een rond kaartje..




Het leuk is dat je in ieder vakje, dus weer wat anders neer kan zetten. 
Deze week ben ik weer wat kerstkaartjes aan het maken geweest, maar die komen 
wat later hier op het blog..

Klik op de bovenstaande afbeelding, om naar het blog te gaan van 52 WTC

Ik wens je een mooie donderdag toe, geniet van het heerlijke weer, 
ik ga een rondje Brabant doen vandaag, op familie bezoek.... 






 

vrijdag 18 maart 2022

Liftkaartje - inside tunnelcard

 Hey hallo, 

Welkom op deze vrijdag zo vlak voor het weekend, 

Afgelopen week was ik twee dagen vrij, en ik had me voorgenomen om aan de slag

te gaan met de kaart van de liftchallenge, eerst had ik al het filmpje bekeken..

En toen natuurlijk bedenken hoe ik het ging maken....

Als snel was ik erachter dat ik iets tropisch wilde gaan maken... 





meestal ga ik dan op Pinterest, wat tropische kaartjes pinnen, hoe is de kleur, 
wat staat erop, en dan ga ik mijn eigen materialen bij elkaar zoeken..
De basis van deze kaart is wit, alles is in wit cardstock uit gestanst... 



En ik heb alles een kleur gegeven met alcohol markers van SU..
De kaart gaf ik een kleurtje met distress inkt...
De voorkant van de kaart is een DP paper van Marlene by Studio Light..



Zoals je ziet hangt de toekan op zijn kop in de boom, 
en de andere zit te chillen op een takje, 
de kaart heeft drie lagen en op alle drie de lagen zie je iets, 
een takje een bloemetje, een blaadje




Ik ben er bijna de hele dag mee bezig geweest, 
maar het was heerlijk om te doen, en zelfs Paul maakte een opmerking 
dat hij het een erg leuke kaart vond, ha ha, dat zegt hij niet snel. 

Ik heb gelukkig een trimmer met inches erop, maar er zit ook een omreken 
link bij, het filmpje is erg duidelijk, gewoon iedere keer stop zetten. 
Jennifer McGuire maakt leuke filmpjes, kijk op het blog van de Liftchallenge..

Deze kaart doet mee bij: 

Ik wens je een fijn weekend toe, 

Ik ga vannacht weer nachtdienst draaien, tot en met dinsdag...

Ik heb gisteren te horen gekregen dat ik WoonZorg Coördinator ben geworden, 

mijn nachten zijn nog een probleem om daar iemand voor te krijgen, helemaal uit de nachtdienst 

zal niet lukken, maar het is wel de bedoeling dat ik nog meer overdag aan het werk zal zijn..

Ben benieuwd, ik moet in ieder geval eens op papier gaan zetten wat ik nu allemaal nodig heb 

voor deze functie, een leuke nieuwe uitdaging, deze functie heb ik ook al eens gehad in de jaren '90..

Geniet van je weekend, en ga lekker aan de slag met de liftkaart zou ik zeggen..



 

donderdag 17 maart 2022

kerstkaart week 11

 Hey hallo, 

Welkom bij deze donderdag, 

ik hoop dat je heel veel kerstkaartjes zal zien in blogland vandaag. 

Vandaag een kaartje met hetzelfde papier als vorige week, van de Action, 

en deze keer met een hele kollige beer, ook uit hetzelfde blokje..


Als je hieronder op de afbeelding klikt, kom je bij het blog van 52WTC..

Doe gezellig met ons mee vandaag, je kaart kan je linken tot 23.55 uur vanavond.

Fijne donderdag gewenst, ik hoop dat vandaag een zonnetje tevoorschijn 
gaat komen, gisteren zou het lekker weer worden, maar het viel vies tegen hier in het zuiden..




zondag 13 maart 2022

reminder challenge K&K

Hey hallo, 
Welkom bij een nieuwe post, 

Vandaag laat ik jullie mijn reminder kaartje zien, voor de challenge bij K&K..
We willen een kaartje zien met : 

Keuken spullen erop

Wat heb ik al leuke kaartje gezien met keukenspullen erop...




Ik maakt een cupcake kaartje met keuken spulletjes erop...
Het papier is een oudje...de keukenspullen en cupcakes zijn van Marianne Design..

 

Als je op de bovenstaande afbeelding klikt, kom je op het blog van K&K uit, 
Kijk nog even naar de voorbeelden van iedereen en doe vooral, gezellig met ons mee..

Fijne zondag gewenst.... 




donderdag 10 maart 2022

kerstkaart week 10

 Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe donderdag, 

het is even stil hier aan deze kant, veel aan het werk, dus weinig vrije tijd..

Dit kaartje maakte ik al een tijd geleden, altijd handig als je het een periode druk 

hebt net zoals nu, dan heb je altijd iets aan te pakken...



Het mooie hert is een oudje, de papiertjes zijn van de Action..

Vandaag maken we de winnaars bekend van onze challenge van Februari. 
Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52WTC.. 

Ik wens je een mooie dag toe, ik ben vandaag overdag aan het werk, 
dus misschien vanavond een blogrondje maken en anders morgen...