donderdag 21 januari 2016

Kerstkaart week 3

Deze week is mijn kerstkaartje gebaseerd op een challenge van DCL
Let it Snow!
Toch een echt kerstthema of niet? 
Ik maakte er een heel simpel kaartje van, maar wel heel leuk om te doen..
de sneeuw emboste ik met witten embossingpoeder, en ik stempelde  met de spetters van Gorgeous Grunge set....De cirkel stanste ik uit, en bewerkte het met daubers en een aantal tinten blauw...
Het hertje komt uit design papier.... 


Deze kaart doet mee bij: 

Nemen jullie een kijkje mee op het blog van 52 WTC of doe deze week ook weer gezellig met ons mee....
Fijne dag...


Built for Free Using: My Stampin Blog

17 opmerkingen:

Anoniem zei

Lief!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Ellen zei

Hele gave snow-kaart! Dat hertje is zo lief!

Mariken zei

Wat een schattig kaartje zeg, ben in "love" van dat hertje!

Anita van Merode zei

Prachtig kaartje, lief dat hertje.
Gr Anita

Wil Frutsel zei

Alweer zo'n schatje Ingrid, ik ben helemaal verliefd op die kleine hertjes!!
xx Wilma

Marlieke zei

Ah...superleuk kaartje! Dat hertje is en blijft zo geweldig om mee te werken :-)

!neke zei

Wat een schatje !!!!!

groeten Ineke

karin zei

Lief kaartje Ingrid. Van mij deze keer geen bijdrage. Even te druk met andere dingen voor het moment.
groetjes,
Karin

Marjan zei

Prachtig is je sneeuw/kerstkaartje met dit schattige hertje! Fijn dat je meedoet met DCL, Ingrid.

Angelique zei

Hele lieve kaart, wat heb je dat mooi gedaan. En het hertje blijft zo lief.
lieve groetjes Angelique

Margot zei

Superlief sneeuwkaartje! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Colien zei

Prachtig kaartje, rustige uitstraling, erg mooi!
grtz.Colien

GerJanne zei

Supermooi kaartje heb je gemaakt! Dat hertje is enig!
GerJanne

Judith Liefting zei

Lief plaatje, mooi sentiment, meer is er niet nodig voor een geweldig kaartje! Fijn weekend! Groetjes, Juud

Linda Visser - van der Velden zei

Mooie kaart! En ik vind je header van je blog ook heel mooi met die waterverf-bloemen!

Ellen zei

Wat een mooie sfeervolle "Let it snow" kaart!
Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes Ellen

Lisbeth zei

hoi
superleuke en toffe creatie
grtjs lisbeth