Deze week is mijn kerstkaartje gebaseerd op een challenge van DCL
Let it Snow!
Toch een echt kerstthema of niet?
Ik maakte er een heel simpel kaartje van, maar wel heel leuk om te doen..
de sneeuw emboste ik met witten embossingpoeder, en ik stempelde met de spetters van Gorgeous Grunge set....De cirkel stanste ik uit, en bewerkte het met daubers en een aantal tinten blauw...
Het hertje komt uit design papier....
Deze kaart doet mee bij:
Nemen jullie een kijkje mee op het blog van 52 WTC of doe deze week ook weer gezellig met ons mee....
Fijne dag...

17 opmerkingen:
Lief!!!
Creatieve groetjes, Gaby
Hele gave snow-kaart! Dat hertje is zo lief!
Wat een schattig kaartje zeg, ben in "love" van dat hertje!
Prachtig kaartje, lief dat hertje.
Gr Anita
Alweer zo'n schatje Ingrid, ik ben helemaal verliefd op die kleine hertjes!!
xx Wilma
Ah...superleuk kaartje! Dat hertje is en blijft zo geweldig om mee te werken :-)
Wat een schatje !!!!!
groeten Ineke
Lief kaartje Ingrid. Van mij deze keer geen bijdrage. Even te druk met andere dingen voor het moment.
groetjes,
Karin
Prachtig is je sneeuw/kerstkaartje met dit schattige hertje! Fijn dat je meedoet met DCL, Ingrid.
Hele lieve kaart, wat heb je dat mooi gedaan. En het hertje blijft zo lief.
lieve groetjes Angelique
Superlief sneeuwkaartje! Bedankt voor het meedoen met de DCL.
Prachtig kaartje, rustige uitstraling, erg mooi!
grtz.Colien
Supermooi kaartje heb je gemaakt! Dat hertje is enig!
GerJanne
Lief plaatje, mooi sentiment, meer is er niet nodig voor een geweldig kaartje! Fijn weekend! Groetjes, Juud
Mooie kaart! En ik vind je header van je blog ook heel mooi met die waterverf-bloemen!
Wat een mooie sfeervolle "Let it snow" kaart!
Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes Ellen
hoi
superleuke en toffe creatie
grtjs lisbeth
Een reactie posten