Voorjaar

 HI, 

Welkom op deze zondag...

Ik mocht deze keer gastdesigner zijn bij DCL.. 

Mijn kaart van Crafty Friends was daar uit gekozen als winnaar. 
Heel gaaf natuurlijk.... 




Deze keer is de challenge een kleuren pallet, met hele gave, niet te zoete kleurtjes.. 
ik maakte een kaart met de leuke vogeltjes van Marianne Design.. 
Het huisje is van de Action, de achtergrond is een papiertje van SU.. 
Zo heb ik weer een beetje van alles bij elkaar gezocht. Heerlijk is dat... 


Klik hier! om naar het blog te gaan van DCL, 
daar zie je natuurlijk allemaal leuke voorbeelden met dit prachtig
kleurenpallet. Dit is challenge: challenge #385




Geniet van je zondag, ik ben aan het werk, maar al lekker om 15.00 uur klaar..
challenge #385



Reacties

Colien zei…
Wat een gezellig en vrolijk moodboard!
Jouw gastdesignerkaartje is geweldig leuk, heel geslaagd met de vogeltjes!
grtz Colien
Irene zei…
Wat een beeldige gastdesignerbijdrage Ingrid, echt een plaatje!
XxIrene
GerJanne zei…
Heel mooi voorbeeldkaartje als gastdesigner. Je wordt helemaal blij van dat moodboard!