mixed media

 HI, 

Welkom bij een nieuwe post..

Afgelopen tijd ben ik hier in blogland, afwezig geweest...Niet omdat ik niet meer 

creatief bezig ben, maar omdat ik een beetje aan het zoeken ben waar ik nu blij 

van wordt. Ik had nog afdrukjes liggen van mijn gelliplate, en die heb ik allemaal 

op gemaakt een gebruikt. En daar komt toch weer een heel andere techniek bij kijken. 

Veel filmpjes gekeken op YouTube, en op Instagram, en geprobeerd..

Met mijn verjaardag vroeg ik nog wat Distress Oxide inkt, want ik had 

niet veel kleuren. Ik ben ook nog naar de beurs geweest in Den Bosch 

en heb daar ook nog wat dingen gekocht die met mixed media te maken hebben.. 

Het fijne is, dat je eigenlijk alles mag doen wat je wilt. 

En ik hou heel erg van de felle kleuren die vooral plakkaatverf met zich mee brengen.. 

Nadat de oude afdrukken op waren ben ik nieuwe afdrukken gaan maken met de gelliplate.  





Zoals je ziet gebruik ik beste felle kleuren, dit is een afdruk van de gelliplate


Hierboven zie je er nog meer.. 


Ik kocht de vogeltjes van Dina Wakeley op de beurs in Den Bosch


Hier zie je de vogels uit een stuk boek, de roller van de gelliplate maak ik schoon 
door op een bladzijde in het boek te rollen, hierna kun je daar weer op stempelen, 
en zo krijgen je vogeltjes al een mooie kleur, terwijl het eigenlijk restafval is. 


Hieronder zie je nog een afdruk liggen die ik al een tijd had liggen. 
En de kaart hierboven is het resultaat zoals het geworden is. Ik heb op de achtergrond gebruik 
gemaakt van bedrukte vellen van Art by Marlene, de soort bloem heb ik uit geknipt, 
en de foto is ook van Marlene die kocht ik op de beurs. Lekker fel. 


En zo zie je een paar van mijn bezigheden de afgelopen tijd...
Dit kan ik steeds tussendoor doen, ik voeg iets toe, probeer iets uit, en 
laat het weer een tijdje liggen. Gisteren zag je al hoe ik kerstbomen gemaakt 
heb ook van een boek, en deze in gekleurd heb met ecoline brush markers... 

Fijn weekend alvast gewenst...
Zondag ben ik er weer...








Reacties

Elly zei…
Ziet er super uit! En ik herken je gevoel....ik lig er ook even uit op mijn blog, er stond nog wel wat maar dat is allemaal ver weg gepland. En mijn rug is er ook nu bijgekomen, dus lang zitten is al niet fijn. We genieten maar van de kleine dingen toch en wat komt dat komt.
Groetjes Elly
Gaaaf Ingrid. Groot gelijk om op je gemakje te ontdekken wat je op creatief gebied blij maakt. Je laat al veel moois zien, ga maar lekker verder met ontdekken.
Lieve groetjes Miranda