kerstkaart week 13

 HI, 

Welkom bij een nieuwe post. 

De laatste donderdag van maart, dat betekent de start van een nieuwe challenge: 

maak iets of iemand met een gewei

je hebt tegenwoordig van die leuke plaatjes waar bij een gnome met een gewei op staat..

Colien koos deze keer het thema. 


Ik gebruikte het traditionele hert, maar dan in een hele andere kleur. 
De achtergrond is van een gelliplate, het hert stempelde ik op 
papier van Art by Marlene, in dezelfde kleuren als de achtergrond. 
Ik bracht het op met modgepod, en daarna stempelde ik de rest. 

klik hier! om naar het blog te gaan van 52WTC..
Een mooie dag gewenst, ik ben vanaf vandaag heerlijk 4 dagen 
vrij, dat is lang geleden....
Vorige week liep ik de 20 km wandeltocht van de Venloop, 
het was niet moeilijk die 20 km te lopen, maar de weersomstandigheden 
waren slecht, hagel onweer regen en af en toe zon. 


Dit is aan de start. Ik heb dinsdag al weer 7 km gelopen..
Dus dit weekend ga ik zeker nog een rondje doen..
Fijne paasweekend alvast... 









Reacties

wat een mooi kaartje met de mooie achtergrond en het mooie gestempelde hert
knap hoor om zoveel te lopen ik kan het niet meer
groetjes ellen
Epie zei…
Prachtige Kerstkaart en n mooie techniek Ingrid
Fijn Paasweekend en fijne wandeltochten
Groetjes Epie
Prachtige kaart Ingrid en wat gaaf dat je dit doet en zo ver. Succes met de wandeltochten en fijne paasdagen.

Lieve groet, Petra
marian zei…
Een super mooie kerstkaart en veel succes met de wandeltochten. Ik loop ook elke dag maar niet zoveel kilometers.
Prettige Paasdagen en groetjes van Marian.
Anoniem zei…
Wat een mooi kaartje heb je gemaakt met de gelliplate! Super deze stempel ook! Een heel geslaagde kaart hoor Ingrid! en petje af hoor 20 km lopen! Ik geloof dat ik dat niet meer zou kunnen. Fijn weekeinde en groetjes Marijke.
Eri zei…
Een heel leuke kaart met deze mooie gelliplate achtergrond! Knappe prestatie die 20 km wandeling!
Groetjes, Eri
Een schitterende kaart Ingrid...lekker even vrij geniet ervan, lekker he dat wandelen maar 20 km is best een flink eind aan 1 stuk.
Liefs annemarie en Merit
Angélique zei…
Een heel mooie, originele kaart, mooi gemaakt.
Goed bezig met lopen, geniet ervan en van je vrije dagen.
karin zei…
Mooi kaartje met die prachtige achtergrond.
Goed van je zo'n wandeltocht, aan het trainen voor een marathon?
Groetjes,
Karin
Jantine zei…
Mooie kaart, Ingrid, bijzondere kleuren in combinatie met dat hert!
En lekker aan de wandel zeg, maar wat een pech dat het zulk vervelend weer was.
Groetjes
Jantine
joke zei…
Wat een gave kaart is dit in mooie kleuren. Leuke challenge weer. Geniet van je vrije dagen.
Groetjes Joke
Laurespage zei…
Supermooi en een prachtige achtergrond, en proficiat met je wandelprestaties. Fijne Pasen.
Laurette