Waar blijft de tijd...

 


Hi, 

Dat de tijd snel kan gaan, herkennen we allemaal. 
Bij de Egel vragen ze om een kaart met bijpassende binnenkant 
in het. thema tijd...


Nu dacht ik dat ik een mal had van een horloge, maar na overal gezocht te hebben, 
bleek dit een soort van riem te zijn, zonder wijzerplaat dus..helaas, dat idee kon niet doorgaan. 
Even gezocht tussen mijn papiertjes en in een blokje van de Action, zat een uitdruk horloge. 
Ik heb het broekzakje, wat je als een pocket kan gebruiken ook erbij gemaakt. 
De tekst - hou oud, is een oudje en waarvan deze is ? Er zit geen zakje meer om heen. 
Proost is van Differen Colors, het papier is van de Action 



Hier zie je de binnenkant, her bier komt terug, en ook de pocket en de horloge, en zelfs het papier..

Deze kaart doet mee bij : de Egel - challenge #165

Fijne dag gewenst.. 





Reacties

!neke zei…
Heel geslaagd deze kaart !!!!
Groeten Ineke
Een mooie stoere kaart en gaaf zoals je alles gecombineerd hebt Ingrid.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda dt De Egel
Daphne zei…
Zo, jij hebt je flink uit laten dagen, wat creatief van je.
Dit is een hele leuke, stoere Mannenkaart vindt ik.
Angélique zei…
Heel leuk Ingrid, het is een mooi geheel.
Diny zei…
Wat een gave kaart is dit in deze kleuren Ingrid....heel erg leuk gedaan!
Groetjes Diny
Nelleke zei…
Mooi hoe je alles met elkaar combineerde. Het papier, de kleuren, het materiaal. Dank je wel voor jouw mooie bijdrage aan de uitdaging van de Egel. Groet, Nelleke